Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #1 Skrevet 9. januar 2016 Vi har vært inne idag pga småsyk unge og pøsregn. Ungen min på 9år har sittet i hele dag og sett på youtube på telefonen. Jeg får ikke henne vekk fra den uansett hva jeg lokker henne med og gjøre. Spille spill, leke osv. Er det skadelig og sitte en hel dag og glo i telefonen? Anonymous poster hash: 01f4d...ddc
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #2 Skrevet 9. januar 2016 Ungen er selvsagt skadet for livet! Anonymous poster hash: fb515...194
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #4 Skrevet 9. januar 2016 Hva med og svare sakelig? Hva med å bruke hodet selv? Anonymous poster hash: 157d1...003
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #5 Skrevet 9. januar 2016 Drit og dra feite kjerring! Anonymous poster hash: 01f4d...ddc
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #6 Skrevet 9. januar 2016 Drit og dra feite kjerring! Anonymous poster hash: 01f4d...ddc ??? Oi, du hørtes jo stabil ut... Er nok fare for at ungen er skadet etter å ha vært inne med deg en hel dag ja, dersom det er slik du er. *hjelp* Anonymous poster hash: 6d5cc...705
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #7 Skrevet 9. januar 2016 Vi har vært inne idag pga småsyk unge og pøsregn. Ungen min på 9år har sittet i hele dag og sett på youtube på telefonen. Jeg får ikke henne vekk fra den uansett hva jeg lokker henne med og gjøre. Spille spill, leke osv. Er det skadelig og sitte en hel dag og glo i telefonen? Anonymous poster hash: 01f4d...ddc Hvor regner det i dag?? Anonymous poster hash: 6a2b0...10c
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #8 Skrevet 9. januar 2016 Vi har vært inne idag pga småsyk unge og pøsregn. Ungen min på 9år har sittet i hele dag og sett på youtube på telefonen. Jeg får ikke henne vekk fra den uansett hva jeg lokker henne med og gjøre. Spille spill, leke osv. Er det skadelig og sitte en hel dag og glo i telefonen? Anonymous poster hash: 01f4d...ddc Hvor regner det i dag??Anonymous poster hash: 6a2b0...10c Det tenkte jeg også på - trodde det var gørrkaldt over hele linja? Anonymous poster hash: 27715...c63
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #9 Skrevet 9. januar 2016 Selvfølgelig er det ikke skadelig. Men, det er tydelig at det er ungen som bestemmer når du skriver du ikke får henne unna tlf uansett hva du lokker med. Det er da bare å ta fra henne tlf! Anonymous poster hash: de09e...e89
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #10 Skrevet 9. januar 2016 Det som er skadelig på sikt her er vel at barnet ditt ikke hører på deg? Samt språkbruken din, må jeg tilføye!! Anonymous poster hash: 57515...666
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå