Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #1 Skrevet 9. januar 2016 Vi har en nevø som allerede er plassert i fosterhjem, han er 10 mnd gammel. Vi har tenkt lenge og vel på muligheten for å være fosterhjem. I starten var vi i tvil, men nå som livet har tatt en vending for oss med tanke på økonomi og jobber så er vi sikrere på at vi har god mulighet. Men så er det det å ta han vekk fra de menneskene han allerede er hos og kjenner så godt, vet ikke om det er det beste heller. Om det i det hele tatt er mulig. Noen som har peiling på dette? Vil det beste for han og vil gjerne ha han i familien. Har planer om å forhøre meg med de rette instanser,men andres synspunkter er også fint å høre. Anonymous poster hash: cb3aa...b60
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #2 Skrevet 9. januar 2016 Håper ikke det er mulig! Stakkars barn som blir en kasteball! Først har han en stund bodd hos mor,så en stund i beredskapshjem,også til en fosterfamilie,å nå vil du rive han ut av dette hjemmet også?? Nei la barnet endelig få den roen han trenger for å bli trygg. Anonymous poster hash: c7850...93c
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #3 Skrevet 9. januar 2016 Vi har en nevø som allerede er plassert i fosterhjem, han er 10 mnd gammel. Vi har tenkt lenge og vel på muligheten for å være fosterhjem. I starten var vi i tvil, men nå som livet har tatt en vending for oss med tanke på økonomi og jobber så er vi sikrere på at vi har god mulighet. Men så er det det å ta han vekk fra de menneskene han allerede er hos og kjenner så godt, vet ikke om det er det beste heller. Om det i det hele tatt er mulig. Noen som har peiling på dette? Vil det beste for han og vil gjerne ha han i familien. Har planer om å forhøre meg med de rette instanser,men andres synspunkter er også fint å høre. Anonymous poster hash: cb3aa...b60 Dette tror jeg er ganske umulig... Anonymous poster hash: 14ec0...75b
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #4 Skrevet 9. januar 2016 En fosterfamilie kan vel si fra seg et barn, men dersom barnet får være hos familie må jo det være det beste? Mindre sannsynlig for at de "sier opp" barnet. Anonymous poster hash: 73a7a...64a
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #5 Skrevet 9. januar 2016 Han har aldri bodd hos mor, kun hos disse helt fra fødsel. Jeg skjønner hva du mener.. HI Anonymous poster hash: cb3aa...b60
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #6 Skrevet 9. januar 2016 En fosterfamilie kan vel si fra seg et barn, men dersom barnet får være hos familie må jo det være det beste? Mindre sannsynlig for at de "sier opp" barnet.Anonymous poster hash: 73a7a...64a Å ta barnet ut av ett hjem der han trives å er trygg er ikke den beste løsningen nei. Anonymous poster hash: c7850...93c
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #7 Skrevet 9. januar 2016 Okey da syns jeg det stiller seg litt annerledes ja. Men tviler på at de tar barnet ut av ett hjem der barnet har vokst opp,å der fosterforeldrene gjør en god jobb. Anonymous poster hash: c7850...93c
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #8 Skrevet 9. januar 2016 Vansekelig å si for oss som ikke kjenner saken, men min umiddelbare magefølelse er at barnet bør bli der det er. Regner med at dette er en varig plassering. Barnet trenger ro. Anonymous poster hash: 8f727...d9a
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #9 Skrevet 9. januar 2016 Tvilsomt. Foreldre blir alltid spurt om de ønske om familieplassering og om de har forslag. Når dere ikke allerede er blitt vurdert har det sin årsak. La barnet få ro der barnet er. Anonymous poster hash: 99a1d...b79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå