Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #1 Skrevet 9. januar 2016 Hva synes dere om dagens program? Anonymous poster hash: d65cb...d92
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #2 Skrevet 9. januar 2016 Nei, ser selvfølgelig på Hver gang vi møtes Anonymous poster hash: 80e56...2d1
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #3 Skrevet 9. januar 2016 Ingen som ser det? Anonymous poster hash: d65cb...d92
*Miss Marple* Skrevet 9. januar 2016 #4 Skrevet 9. januar 2016 Ja, vi ser på. Det er vel som vanlig? Flotte idrettsutøvere og kleine takketaler. Anne Rimmen er også smashing som vanlig.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #5 Skrevet 9. januar 2016 Jepp koser oss med rødvin å ser idrettsgallaen💃 Anonymous poster hash: 3dbad...a75
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #6 Skrevet 9. januar 2016 Ser på,og gremmes over de dårlig innøvde replikkene... Anonymous poster hash: 8a4f9...4ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå