Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #1 Skrevet 9. januar 2016 Blir helt bergtatt av å se han smile 😍 Anonymous poster hash: a99cd...084
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #3 Skrevet 9. januar 2016 Hahahaha... Det var dagens! Anonymous poster hash: 0a166...56c
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #4 Skrevet 9. januar 2016 Nå må du gi deg. Vet du hva karisma er? Anonymous poster hash: ba26d...3b8
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #5 Skrevet 9. januar 2016 Jeg synes i hvertfall det. Han har noe der, som kommer så vanvittig frem når han er konsentrert og når han smiler. Egentlig en veldig kjekk mann også. HI Anonymous poster hash: a99cd...084
DramaMama Skrevet 9. januar 2016 #6 Skrevet 9. januar 2016 Nå må du gi deg.Vet du hva karisma er? Anonymous poster hash: ba26d...3b8 Eh, ja.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #7 Skrevet 9. januar 2016 Skjønner heller ikke greia? Blir du mo i knærne av han??? Anonymous poster hash: 38018...4d6
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #8 Skrevet 9. januar 2016 Synes du han er......(wait for it....).....Dødssøt, dødssøt? Anonymous poster hash: 237f5...bea
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #10 Skrevet 10. januar 2016 Øhhhhhhh.... Anonymous poster hash: 75729...cf6
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #11 Skrevet 10. januar 2016 Han virker svært oppegående og hyggelig. Jeg kunne veldig gjerne hatt ham til venn, men mo i knærne hadde jeg garantert aldri blitt. Anonymous poster hash: 40b92...124
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå