Gå til innhold

trenger litt smokkhjelp..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi biter i stykker smokkene sine.. fra 1.des og til nå har jeg kastet 16(!!) smokker som hun har bitt i stykker. Har til nå kjøpt vanlige mam-smokker. Finnes det smokker som tåler mer enn disse? Hun er fryktelig avhengig av smokken for å få sove, så er ikke helt klar for å slutte enda.. har heller ikke råd til mange 100 kr i mnd på smokker desverre..

 

Anonymous poster hash: 1a3ed...38c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun bruker vanlig silikon? Har du prøvd sånne brune?

 

Anonymous poster hash: 5f0d0...445

Skrevet

Hvor gammel er hun? Ville bare kuttet smokken nå.. Hun sutter jo ikke, har ikke sugebehov.. Nå er det kun kos og tygg\lek...



Anonymous poster hash: d3c94...473
Skrevet

Har ikke prøvd de brune nei. Er ikke de svakere i gummien enn de i silikon?

Nei, hun har ikke sugebehov, men hun er bare 1 1/2 og har lakenskrekk...

 

Anonymous poster hash: 1a3ed...38c

Skrevet

"bare 1 1/2"... Har du ikke råd til å kjøpe nye så gjør du ikke det. Barnet ditt er stort nok til å slutte med smokk. 



Anonymous poster hash: aedf0...ac9
Skrevet

Hovedspørsmålet mitt var i hovedsak om noen vet om smokker som tåler mer enn mam sine. Hun er fryktelig avhengig av den for å få sove.

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 1a3ed...38c

Skrevet

Smokker i gummi tåler mer enn smokker i silikon, så verdt å prøve de gule :)

 

Anonymous poster hash: 024f4...ccf

Skrevet

Smokker i gummi tåler mer enn smokker i silikon, så verdt å prøve de gule :)

 

Anonymous poster hash: 024f4...ccf

Supert!☺ da skal vi prøve det👍 takk!😀

 

 

Anonymous poster hash: 1a3ed...38c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...