Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #1 Skrevet 9. januar 2016 https://www.zalando.no/american-apparel-madeline-jumpsuit-aa221a00e-b11.html og når/hvor kan man bruke den? Anonymous poster hash: 31334...8ec
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #2 Skrevet 9. januar 2016 Dødsfin! Kan brukes til hverdag og fest. Pyntes opp og ned. Anonymous poster hash: b75b5...5f6
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #3 Skrevet 9. januar 2016 Hahaaa, nei nei nei! Til og med onepiece er finere enn den der 😂 Anonymous poster hash: 90ac3...917
SuperFries Skrevet 9. januar 2016 #4 Skrevet 9. januar 2016 Kun virkelige slanke og høye modeller som kan gå med slikt. Ikke fint på noen andre!
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #5 Skrevet 9. januar 2016 Veldig dyr kosedress? Hadde ikke brukt den annet enn under pleddet i sofakroken ihvertfall. Anonymous poster hash: c4e4e...ba3
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #6 Skrevet 9. januar 2016 Pysj....?? Anonymous poster hash: 1e89b...7a3
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #7 Skrevet 9. januar 2016 Fin å bruke på Halloween eller pysjamaspaety eller bare for å skremme slemme barn da Anonymous poster hash: b87b0...5f9
TPK Skrevet 9. januar 2016 #8 Skrevet 9. januar 2016 Det er jo en onepiece? Veldig få som kler sånt. Passer best i sofaen.
Tired mama Skrevet 9. januar 2016 #9 Skrevet 9. januar 2016 Sikkert fint om man kler noe sånt. Hadde jeg tatt på meg noe sånt hadde jeg fått verdens største camel toe og den hadde gravd seg langt opp i rompa. Jeg tror problemet mitt er at jeg har veldig lang overkropp i forhold til bein. 😜
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #10 Skrevet 9. januar 2016 Fin pysj! Anonymous poster hash: 6e4a4...d82
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #11 Skrevet 9. januar 2016 Synes slike er råflotte på dem som kler det. Selv ville jeg sett helt krise ut om jeg dro på meg en slik. Anonymous poster hash: db526...597
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #12 Skrevet 9. januar 2016 Ser ut som en lite slitesterk pysj. Anonymous poster hash: 87d61...e06
Englenemine Skrevet 9. januar 2016 #13 Skrevet 9. januar 2016 Sier som SuperFries altså. I sort f eks på en høy og slank dame kan den være kul med litt stæsja sko og smykker. Pysj på alle andre hehe
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #14 Skrevet 9. januar 2016 Kler høy og slank, men i en annen farge. Den lys grå var kjedelig. Anonymous poster hash: 71552...ac8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå