Gå til innhold

Hva syns dere om denne?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dødsfin! Kan brukes til hverdag og fest. Pyntes opp og ned.

 

Anonymous poster hash: b75b5...5f6

Skrevet

Hahaaa, nei nei nei! Til og med onepiece er finere enn den der 😂

 

Anonymous poster hash: 90ac3...917

Skrevet

Kun virkelige slanke og høye modeller som kan gå med slikt. Ikke fint på noen andre!

Skrevet

Veldig dyr kosedress?

 

Hadde ikke brukt den annet enn under pleddet i sofakroken ihvertfall.

 

Anonymous poster hash: c4e4e...ba3

Skrevet

Pysj....??

 

Anonymous poster hash: 1e89b...7a3

Skrevet

Fin å bruke på Halloween eller pysjamaspaety eller bare for å skremme slemme barn da

 

Anonymous poster hash: b87b0...5f9

Skrevet

Det er jo en onepiece? Veldig få som kler sånt. Passer best i sofaen.

Skrevet

Sikkert fint om man kler noe sånt.

 

Hadde jeg tatt på meg noe sånt hadde jeg fått verdens største camel toe og den hadde gravd seg langt opp i rompa.

 

Jeg tror problemet mitt er at jeg har veldig lang overkropp i forhold til bein. 😜

Skrevet

Fin pysj!

 

Anonymous poster hash: 6e4a4...d82

Skrevet

Synes slike er råflotte på dem som kler det. Selv ville jeg sett helt krise ut om jeg dro på meg en slik.

 

Anonymous poster hash: db526...597

Skrevet

Ser ut som en lite slitesterk pysj.



Anonymous poster hash: 87d61...e06
Skrevet

Sier som SuperFries altså. I sort f eks på en høy og slank dame kan den være kul med litt stæsja sko og smykker. Pysj på alle andre hehe

Skrevet

Kler høy og slank, men i en annen farge. Den lys grå var kjedelig.

 

Anonymous poster hash: 71552...ac8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...