Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #1 Skrevet 9. januar 2016 til en person? Anonymous poster hash: 53b47...e65
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #2 Skrevet 9. januar 2016 Tja, si det. Her varierer mengden veldig fra lørdag til lørdag.. I dag er bare jeg og de to døtrene mine hjemme, vi tre deler en pøse taffel sticks også har vi en sjokolade hver (jeg har en monolit). Det anser jeg som en passelig mengde. Hadde vi hatt en potetgullpose hver og smågodt i tillegg hadde det blitt altfor mye. Anonymous poster hash: a53fd...27a
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #3 Skrevet 9. januar 2016 En håndfull smågodt er mer enn nok til en person. Mer enn det er for mye! Her er vi en familie på 5 personer. Typisk (lørdags?)-godt er en chipspose på deling, en kroneis hver e.l. Anonymous poster hash: 26d62...026
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #4 Skrevet 9. januar 2016 I dag har jeg slått på stortromma og kjøpt en liten pose ostepop OG en storplate sjokolade. Kommer knapt til å spise halvparten. Vanlig mengde her i huset er en pose potetgull på deling, eller en stor sjokkis på deling. Samtidig vet jeg også av andre voksne som kan sluke i seg en pose potetgull på null komma niks helt alene.. Anonymous poster hash: 52aa4...f09
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #5 Skrevet 9. januar 2016 Jeg kan fint spise en pose chips alene, og godteri på toppen, men jeg vet jo at det er veldig mye. I dag skal jeg og mannen dele en pose chips og litt Godt og blandet fra i går. Anonymous poster hash: 59716...79d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå