Gå til innhold

Barnehagesekk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini begynner i barnehagen snart. Vil kjøpe en god sekk han kan bruke når han skal gå på tur senere. Hva anbefaler du? :) Prøvde å finne tester, men var bare gamle! :/

Anonymous poster hash: f51c6...c95
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med bergans jr barnesekken! Den har bryststropp og stropp rundt livet og så den sitter godt på kroppen. Hadde en Fjellräven først, men det var en skikkelig dårlig sekk på alle mulig måter! Tynne stropper, ingen stropp rundt brystet så den sklei av armene hele tiden. Kvitta meg raskt med den!

Anonymous poster hash: a5a75...b65

Skrevet

Bergans jr (Nordkapp?) er definitivt den beste sekken :)

Skrevet

Vi er fornøyde med berganssekken hvertfall :) den skal jo være god for ryggen.

Anonymous poster hash: 70ef6...a6d

Skrevet

Samme som de over her ☺️

Skrevet

Tusen takk! Da blir det en Bergans sekk ;) 

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med bergans jr barnesekken! Den har bryststropp og stropp rundt livet og så den sitter godt på kroppen. Hadde en Fjellräven først, men det var en skikkelig dårlig sekk på alle mulig måter! Tynne stropper, ingen stropp rundt brystet så den sklei av armene hele tiden. Kvitta meg raskt med den!

Anonymous poster hash: a5a75...b65

Fjellraven lever nok mest på at den er så trendy ;-) Grei å ha til pynt. Thats it ;-)

Skrevet

Vi har hatt både Bergans og Beckmann. Fornøyd med begge

Anonymous poster hash: cb77b...d81
Skrevet

Har også både Bergans og Beckmann. Godt fornøyd med begge, men på tur er Bergans den beste.

Anonymous poster hash: b471a...a19
Skrevet

Bergans til turdagene.

Jentungen elsker fjellrevensekken hun fikk til dåpen, så den fungerer som hverdagssekken (til og fra bilen..).

Hadde definitivt kjøpt bergansekken.

Anonymous poster hash: 22b99...5cb

Skrevet

Signerer Bergans sin, dersom den skal brukes til tur. 

Hadde det kun vært for å ha matboksen i til og fra bhg, hadde jeg valgt Blafre sin av ren nostalgi. 

Skrevet

Barnehagen her bruker ikke tursekk. Hør med barne hage du.

Anonymous poster hash: c80b6...f7d

Skrevet

Barnehagen her bruker ikke tursekk. Hør med barne hage du.

Anonymous poster hash: c80b6...f7d

Det kan jo hende de skal gå tur med barna selv... 

Våre har blitt opplært fra de var små til å bære egen sekk på tur. Ikke noe tungt i, men sin egen jakke og ekstra votter f eks. 

Anonymous poster hash: 75c07...84b

Skrevet

En eller annen gang skal jo barnet bruke sekken på tur. :) Det er jo sååå stor stas å ha med seg sekken med drikkeflasken i!! :) Derfor tenker jeg det er super viktig med en god sekk! :)

Skrevet

Barnehagen vår anbefalar sekk med brystreim når dei skal gå tur.  Vi har vore nøgde med Bergans, men Beckman sine ser og OK ut.  Har aldri skjøna hypen med Fjällreven.

Skrevet

Det som er viktig er at du kjøper en sekk som sitter godt og ikke er for stor, barnet må prøve den på ryggen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...