Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #1 Skrevet 9. januar 2016 Jeg har kjøpt brukte skøyter til mini på tre år, men så kom jeg til å tenke på hjelm. Er det godt nok med sykkelhjelmen, eller bør jeg kjøpe en egen hjelm til det bruket? Er alpinhjelm bedre? Anonymous poster hash: c2ce5...a26
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #2 Skrevet 9. januar 2016 Sykkelhjelm er ok Det er jo beregnet på asfalt.. Anonymous poster hash: 18071...1bb
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #3 Skrevet 9. januar 2016 Lurt ned hjelm ja. Sykkelhjelm funker hvis du ikke rekker å handle "hockey hjelm". Anonymous poster hash: 9103d...210
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #4 Skrevet 9. januar 2016 Sykkelhjelm er ikke bra nok fordi man på isen oftest faller bakover. Sykkelhjelmer står ut bak og da ødelegger du nakken når du treffer isen. Det blir gjerne også vanskelig med lue under sykkelhjelm. Alpinhjelm er mye bedre. Anonymous poster hash: ef860...549
soleia Skrevet 9. januar 2016 #5 Skrevet 9. januar 2016 Ville brukt alpinthjelp om du har. Den går ned i nakken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå