Gå til innhold

hvor lenge står dere opp med barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gamle var de da dere sluttet å stå opp med de om morgenen? Hva var kravene til at de kan være oppe alene? Vi vurderer litt om storebror skal få være litt alene om morgenen. Han våkner 7- 7.30, mens lillesøster våkner mellom 8 og halv 9.. han vet jo hvor vi er og sier ifra om det er noe. Når vi står opp med han, slumrer vi litt på sofaen til lillesøster våkner. Han ordner seg mat selv, leker seg litt, spiller litt på ipaden og ser litt på tv..

Anonymous poster hash: 7f95f...bcb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barna våre har alltid våknet (veldig) tidelig, og er ganske tett i alder (4 stykk på under 7 år), så dermed har vi egnetlig stått opp med barn helt fram til da minste ble rundt 3 år. Da kunne hun være alene med de eldste litt, ca en halvtime i starten. Nå er de 6-13 år og kan fint være alene i 2-3 timer mens vi sover.

Anonymous poster hash: 0375c...8cb
Skrevet

Ca 4 år

Anonymous poster hash: 6f861...b7c

Skrevet

De tre yngste er 5, 7 og snart 10 år. De har vert oppe alene om morgenen en god stund allerede. De leker på rommet eller ser barne tv. Aldri noe tull. Vi ligger å slumrer i sengen med døren åpen.

Anonymous poster hash: 0c2bd...700
Skrevet

Jeg er morgenfugl å liker å komme i gang om morgenen så jeg er oftest oppe før ungene. Må ha litt alenetid med kaffe før jeg begynner dagen. Når jeg først våkner greier jeg ikke ligge å slumre. 

Skrevet

Tenker femåringen får stå opp selv snart. Han har vært alene i korte perioder på 10-15 min, og han er finner aldri på noe tull. Han finner ipaden eller setter på netflix og koser seg med det. 

Babyen sover fort til 9-9.30 og det utgjør mye i forskjell når storebror våkner 7. 

Anonymous poster hash: e7b65...0a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...