Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #1 Skrevet 9. januar 2016 Sønnen min har fått sin første fiolin. Jeg har aldri spilt fiolin selv (kun piano). Lastet ned en app for å stemme den, men når jeg når riktig tone snurrer den greia man skal stemme med ("pinnene" på stolen) tilbake. Hvordan kan jeg få de til å holde seg? Anonymous poster hash: 4c5ad...760
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #2 Skrevet 9. januar 2016 Sønnen min har fått sin første fiolin. Jeg har aldri spilt fiolin selv (kun piano). Lastet ned en app for å stemme den, men når jeg når riktig tone snurrer den greia man skal stemme med ("pinnene" på stolen) tilbake. Hvordan kan jeg få de til å holde seg? Anonymous poster hash: 4c5ad...760 Hvis den ikke er veldig ustemt, så bruk de små knottene nede der strengene er festet på selve fiolinen Anonymous poster hash: 71c9d...eaf
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #3 Skrevet 9. januar 2016 Sønnen min har fått sin første fiolin. Jeg har aldri spilt fiolin selv (kun piano). Lastet ned en app for å stemme den, men når jeg når riktig tone snurrer den greia man skal stemme med ("pinnene" på stolen) tilbake. Hvordan kan jeg få de til å holde seg? Anonymous poster hash: 4c5ad...760 Hvis den ikke er veldig ustemt, så bruk de små knottene nede der strengene er festet på selve fiolinen Anonymous poster hash: 71c9d...eaf Takk! Det skal jeg prøve Anonymous poster hash: 4c5ad...760
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #4 Skrevet 9. januar 2016 Sønnen min har fått sin første fiolin. Jeg har aldri spilt fiolin selv (kun piano). Lastet ned en app for å stemme den, men når jeg når riktig tone snurrer den greia man skal stemme med ("pinnene" på stolen) tilbake. Hvordan kan jeg få de til å holde seg? Anonymous poster hash: 4c5ad...760 Hvis den ikke er veldig ustemt, så bruk de små knottene nede der strengene er festet på selve fiolinen Anonymous poster hash: 71c9d...eaf Takk! Det skal jeg prøve Anonymous poster hash: 4c5ad...760 Bare hyggelig Min erfaring er at de "pinnene" du brukte først, trenger litt tid til å sette seg på en måte. Hvis du bare justerer litt OL gangen så vil de ikke sprette seg tilbake Anonymous poster hash: 71c9d...eaf
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #5 Skrevet 9. januar 2016 (Og hvis du skrur og styrer for mye, er det lett at strengene ryker.) Anonymous poster hash: 71c9d...eaf
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #6 Skrevet 9. januar 2016 Prøvde nå. D- og E-strengen er helt på bærtur, G og A blir bra. Får sende den med gutten til fiolinlæreren til uka, håper han kan stemme den Anonymous poster hash: 4c5ad...760
Gullunger Skrevet 9. januar 2016 #7 Skrevet 9. januar 2016 Prøv å dytte/trykke de svarte "pinnene" forsiktig innover. Hvis de kommer for langt ut, så skjer det du beskriver. Men gjør det forsiktig, strengene kan ryke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå