Gå til innhold

Smerter og stivhet i ledd.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med smerter og stivhet i ledd, spesielt om morgenen. Har tidligere hatt prolaps i ryggen. Er helt fin nå, men når jeg nettopp har våknet så klarer jeg knapt tørke meg nedentil etter do besøk. Er ofte nummen og bortdovnet i hender også, dette ble permanent i perioder etter jeg fikk det etter at jeg gikk gravid med sistemann 9år siden. Dem trodde det var relatert til svangerskapet og at det ville gå over. I noen perioder kan det være bra, en uke fin så er det samme igjen. Ankelen min er nesten ikke mulig å rotere, sitter jeg med føttene i kryss og noen kommer borti i min fot så er det så smertefult. Nå i det siste har kneet begynt å bli svekket. Det er numment og jeg har ingen følelse i kneskålen.

Hva er det som skjer med meg :-s

Anonymous poster hash: 2743f...6ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bestill time hos manuellterapeut så får du en skikkelig sjekk, om nødvendig henviser de til røntgen/mr.

Kan være alt fra låsninger til revmatisme, du må få sjekket det opp. Uansett hva det er finnes det både behandling og medisiner som garantert vil hjelpe.

http://www.manuellterapi.no/default.aspx?nid=1696

Min erfaring er at fastlege ofte er helt bortkastet, de tar en blodprøve og slår det ikke ut på revmatisme gjør de ingenting. Mens en manuellterapeut som har muskel og ledd som arbeidsfelt ikke gir seg før de finner ut av det og kan hjelpe deg.

Lykke til.

Anonymous poster hash: fc3a2...107

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...