Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #1 Skrevet 9. januar 2016 Jeg svarte på en annonse i går på Finn at jeg ville kjøpe en vare. Den var ikke solgt men jeg kunne komme et visst klokkeslett i går. Jeg skrev at jeg var ikke hjemme fra jobb da men at jeg ville kjøpe. Flott - jeg fikk mobil nummer og skulle sende melding i dag når jeg var på vei. Så sender jeg melding i dag at jeg kan komme nå. Nei da hadde hun solgt det for det var noen som kunne komme i går. Fikk ingen beskjed eller noe i går. Det var en ting til 150,- så jeg vil ikke tro det stod om pengene. Syns det var en ufin måte å gjøre det på - eller er dette vanlig på Finn? Anonymous poster hash: e4513...c5f
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #2 Skrevet 9. januar 2016 Folk legger ofte ut (og da billige ting) for å fort bli kvitt det. For høflighetens skyld burde selger gitt beskjed om at km det andre før deg ble det solgt til de, men ja det er vanlig og være første man til mølla Anonymous poster hash: 94f36...6d1
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #3 Skrevet 9. januar 2016 Man vil jo bli kvitt ting så fort som mulig, og har noen andre mulighet til å komme før du har så skjønner jeg godt at selger ikke holder av det som skal selges. Har opplebd så mange ganger det motsatte; at man har avtalt et salg, også hører man ikke mer fra kjøper. Også har man avvist mange i mellomtida fordi man trodde kjøper skulle komme. Anonymous poster hash: 55706...2c6
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #4 Skrevet 9. januar 2016 Tror det er ganske vanlig. Men jeg klarer ikke oppføre meg sånn. Har dere en avtale burde hun absolutt hvertfall sendt en mld. Egentlig så er jo en avtale en avtale. Du hadde jo sagt at du skulle ha tingen. Det er noe annet om man bare har spurt om tingen fortsatt er til salgs eller noe i den duren. Det var jo ikke snakk om å holde den av, du hadde jo sagt at du skulle ha den. Hadde blitt irritert. Anonymous poster hash: 3e970...9de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå