Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #1 Skrevet 9. januar 2016 Vesla på straks 4 mnd ligger krummet til den ene siden når hun ligger på rygg og mage. Hun har og tendens til å ha hodet litt på skakke til samme side. Når jeg løfter henne opp og henger i lufta er hun og fremdeles litt bøyd. Hvordan kan jeg hjelpe henne til å bli "rett"? Noen andre med erfaring? Anonymous poster hash: dd6bc...f96
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #2 Skrevet 9. januar 2016 Ta kontakt med manuellterapeut som har erfaring med barn og låsninger. Typisk for babyer med låsninger i nakke /rygg. Anonymous poster hash: d9de3...e8b
Daquiry Skrevet 9. januar 2016 #3 Skrevet 9. januar 2016 Manuellterapeut, to behandlinger så var min baby helt fin
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #4 Skrevet 9. januar 2016 Takk!! 😊 Hi Anonymous poster hash: dd6bc...f96
Cat.68 Skrevet 9. januar 2016 #5 Skrevet 9. januar 2016 Det høres ut som en typisk kiss-kid. Dette ordner manuellterapeuten opp i.
Fullrulle86 Skrevet 9. januar 2016 #7 Skrevet 9. januar 2016 Slik var mi jente også. Hun hadde kiss-kidd og kunne ikke snu hode ene veien. Vi gikk til fysioterapeut og trente hjemme med henne daglig😊
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #8 Skrevet 9. januar 2016 Slik var mi jente også. Hun hadde kiss-kidd og kunne ikke snu hode ene veien. Vi gikk til fysioterapeut og trente hjemme med henne daglig😊 Hvor lang tid tok det før hun ble bra? Anonymous poster hash: dd6bc...f96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå