Gå til innhold

Bursdagsgave til 9 år gammel jente, 100-150 kr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forslag? Jeg er helt blank.

Anonymous poster hash: b59a3...b7c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Genser fra Wow eller HM. Gavekort på kino. Gode fargeblyanter/sskrivebok. Bok -en pingles dagbok.

Skrevet

Genser fra Wow eller HM. Gavekort på kino. Gode fargeblyanter/sskrivebok. Bok -en pingles dagbok.

Skrevet

Gå på WOW. Mye salg i butikkene så du kan få masse for den summen.

Anonymous poster hash: 7d943...9a7
Skrevet

Takk for tips :) Skal sjekke ut Wow! :)

Skrevet

Det er veldig forskjellig hva de liker. De som liker å lese liker ofte Dustedagboka godt, noen liker også Donald Pocket. Finnes også mange andre bøker som passer. Flere bokhandlere har nå gode rabatter. Gensre fra WoW og HM osv er også gode gaver. De koster ofte 149,- Smykker fra glitter, deksel til telefon, neglelakk og pynteting til håret er ofte populært også. De fleste jenter jeg kjenner er også glad i hobbyting (som å lage stempler, armbånd, smykker, nøkkelringer). Noen liker også avanserte fargebøker (de som er populære blant voksne) og hobbybøker med kryssord og sudoku for barn. 

Anonymous poster hash: d0e7c...75b
Skrevet

Det er veldig forskjellig hva de liker. De som liker å lese liker ofte Dustedagboka godt, noen liker også Donald Pocket. Finnes også mange andre bøker som passer. Flere bokhandlere har nå gode rabatter. Gensre fra WoW og HM osv er også gode gaver. De koster ofte 149,- Smykker fra glitter, deksel til telefon, neglelakk og pynteting til håret er ofte populært også. De fleste jenter jeg kjenner er også glad i hobbyting (som å lage stempler, armbånd, smykker, nøkkelringer). Noen liker også avanserte fargebøker (de som er populære blant voksne) og hobbybøker med kryssord og sudoku for barn.

Anonymous poster hash: d0e7c...75b

Takk for mange fine forslag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...