Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #1 Skrevet 9. januar 2016 Skal på jobbintervju i privat sektor. Som vernepleier. Jeg jobber i kommunen og har aldri forhandlet om lønn før! Dette gjelder ekstravakter...jeg har i dag 426.000 i året. Hva svarer jeg på spørsmål om hva jeg forventer i lønn? Anonymous poster hash: a3bb9...38a
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #2 Skrevet 9. januar 2016 Man forhandler sjelden om lønn på første intervju. Ikke nevn det om du ikke blir spurt direkte! Hva er vanlig lønn for en med din ansiennitet da? I kommunen er det jo veldig lite forhandlingsmulighet, de må forholde seg til ansiennitet og utdannelse. Anonymous poster hash: 95ca1...1e4
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #3 Skrevet 9. januar 2016 Beklager, jeg så ikke at det var privat sektor. Har du mulighet til å finne ut hva som er vanlig lønn der? Anonymous poster hash: 95ca1...1e4
Lovemelikeyoudo Skrevet 9. januar 2016 #4 Skrevet 9. januar 2016 En person som jobbet der sa at vanlig lønn var 243 kr i timen ca...
Surogvanskelig Skrevet 9. januar 2016 #5 Skrevet 9. januar 2016 Du tjener jo over tariff på den jobben du har nå. Si di forventer det samme som i den andre jobben
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #7 Skrevet 9. januar 2016 Tjener hun over tariff? Hun tjener under dersom hun har full ansiennitet. Det varierer jo selvfølgelig fra sted til sted. Men det pleier jo å ligge på 445000. Jobber selv i det offentlige, men valgte å melde meg ut fra fagforeningen slik at jeg kunne forhandle frem en bedre lønn og få ekstra tillegg for ekstra kompetanse. Tjener derfor 545000. Anonymous poster hash: 0fe33...30b
Lovemelikeyoudo Skrevet 9. januar 2016 #8 Skrevet 9. januar 2016 Er ansatt som miljøterapeut, ikke vernepleier. 10 års ansinnitet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå