Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #1 Skrevet 9. januar 2016 Et skikkelig rart spm, jeg vet. Mine svigerforeldre drar sydover hvert år i uke 2 for 8 uker. I tradisjonens tro får jeg familiens stolthet ASALEA I pensjonat. Her snakker vi på det 20 året. Jeg har aldri klart å holde liv I denne planten. Jeg har en super svigermor som vil meg vel.Hun har hatt som "jobb" å være hjemmeværende. Allikevel har jeg i år et sterkt ønske om at jeg svigerdatter med 4 barn og full jobb et ønske om å holde liv I asaleaen. Det er mulig jeg ønsker å bevise min tilstrekkelige. Jeg kan jo aldri måle meg mor svigermor, men tenker at selv jeg en gang I livet kan klare å holde liv I familiens stolthet. ASALEA- første gang på 20 år! Overlevningstips mottas med stor takk! Hilsen en travel mamma som vil glede svigers😊 Anonymous poster hash: 46bba...bb0
Elsker livet Skrevet 9. januar 2016 #2 Skrevet 9. januar 2016 Det hadde jeg ikke orket. Men har du lyst så sett den ved siden av vasken på kjøkkenet så er den lettere å huske på. Slik steller du AzaleaAzalea er en tørst plante, og krever rikelig med vann i blomstringstiden. En uttørking kan gjøre at blomstene visner og bladene faller av. Når du skal vanne azalea så senk den gjerne ned i en bøtte eller glassbolle med lunkent vann slik at den får en skikkelig gjennomvanning. Når vannet slutter å boble har planten trukket opp nok vann. Dette bør gjøres et par ganger i uka. Plasserer du Azaleaen litt lyst og ikke for varmt har du glede av denne vakre blomsten gjennom hele julen. Les mer om stell av asalea her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå