Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #1 Skrevet 8. januar 2016 Hvordan steller dere hagen "der nede"? Anonymous poster hash: 4c9ef...b44
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #2 Skrevet 8. januar 2016 Jeg stusser litt med neglsaksa på busken og tar bikinilinjen om sommeren og en sjelden gang om vinteren. Holder for meg, men er nok sjelden.... Anonymous poster hash: 175ed...b9e
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #3 Skrevet 8. januar 2016 Tja... Ordet "musefletter", sier det deg noe? Anonymous poster hash: 0a0fc...e69
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #4 Skrevet 8. januar 2016 Klipper kort med saks, og det er det. Har veldig lite hårvekst, så det er i grunnen ikke behov for å ta bikinilinje eller noe annet. Anonymous poster hash: 85532...d19
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #5 Skrevet 9. januar 2016 Akkurat nå har jeg vinterbusk . Når jeg dater noen, og om sommeren, så beholder jeg en liten trekant med hår oppe på Venusberget, men fjerner alt lengre ned. Anonymous poster hash: af5bb...07f
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #6 Skrevet 9. januar 2016 Ingenting ;-) Anonymous poster hash: 4a232...55c
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #7 Skrevet 9. januar 2016 Helt bar , alltid vært. Og nei ser ikke ut som ei jentunge...( pleier å komme) Anonymous poster hash: 29bdd...d89
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #8 Skrevet 9. januar 2016 Vi mister alt etter vi runder 40. Anonymous poster hash: 4687b...997
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #9 Skrevet 9. januar 2016 Er som oftest helt glatt. Det er det min mann foretrekker, og da får jeg masse deilig oralsex. Anonymous poster hash: d5f96...e06
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #10 Skrevet 9. januar 2016 Så forskjellig.. Kan i perioder være så lat at jeg omtrent må ta det med hekksaks, men nå har jeg vært passe glatt noen mnd. Liker det best med en mm eller to. Da har det akkurat slutta å klø 👍🏻 Anonymous poster hash: 48bf6...389
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #11 Skrevet 9. januar 2016 Ingenting. Anonymous poster hash: 20f6e...53f
sug lut Skrevet 9. januar 2016 #12 Skrevet 9. januar 2016 Tja... Ordet "musefletter", sier det deg noe? Anonymous poster hash: 0a0fc...e69 Herlig
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #14 Skrevet 9. januar 2016 Jeg stusser litt med neglsaksa på busken og tar bikinilinjen om sommeren og en sjelden gang om vinteren. Holder for meg, men er nok sjelden.... Anonymous poster hash: 175ed...b9e Dette. Anonymous poster hash: f90fe...abd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå