Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #1 Skrevet 8. januar 2016 Er så mye negativt om det å være stemor/stefar her. Må da nesten komme med noe positivt. Min samboer har hatt stefar siden han var 11 år (han er nå 35). Hans biologiske far fant seg ny dame etter fødsel, så han tok først kontakt for 3 år siden, etter press fra sin kone. Dette er en person min samboer aldri kommer til å se på som far, ønsker heller ikke at de skal bli så tett. Men stefar, som han alltid har kalt ved fornavn, er bare den mest fantastiske person i verden. Han har vært dom en far for han, gjort alle tingene en far skal gjøre, og har vært hans farsfigur. Når vi fikk vår første for 3 år siden, var han virkelig bestefar med en gang! Han er en person som som ikke tar nye plass eller krever sin plass, så før vi sa noe om det kalte han seg selv ved fornavn for barnet. Dette endret jeg kjapt på, så så fort vår eldste begynte å prate ble det bestefar. Kunne se han lyse opp når han oppfattet dette som er veldig tillitserklæring. Dette er mannen jeg kaller svigerfar. Min samboer har to yngre "hakvsøsken" mor og stefar har, men grunnet diverse utfordringer er det veldig liten sjans for at de får barn. Så det er egentlig bare våre barn som blir barnebarna. Så har du en fantastisk stemor eller stefar, eller lignende, si det til dem den flotte jobben de gjør! Anonymous poster hash: e8fd0...896
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå