Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #1 Skrevet 8. januar 2016 Får dupp.... Vet ikke hva jg skal gjøre, har prøvd alt!? 2 mnd Sover i 1 min, våkner og skriker Anonymous poster hash: 7aabe...7bd
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #2 Skrevet 8. januar 2016 Får dupp.... Vet ikke hva jg skal gjøre, har prøvd alt!? 2 mnd Sover i 1 min, våkner og skriker Anonymous poster hash: 7aabe...7bd Når de er så små er det veldig få som er klar til å legge kl 19... Med mine to satt jeg som regel og amma meir eller mindre hele kvelden fra 18-23. Kun avbrutt av litt kosing. Kanskje babyen er mer sulten? Økedøgn?Trenger kos og nærhet? Stress ned! :-) Anonymous poster hash: b6836...712
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #3 Skrevet 8. januar 2016 Får dupp.... Vet ikke hva jg skal gjøre, har prøvd alt!? 2 mnd Sover i 1 min, våkner og skriker Anonymous poster hash: 7aabe...7bd Når de er så små er det veldig få som er klar til å legge kl 19... Med mine to satt jeg som regel og amma meir eller mindre hele kvelden fra 18-23. Kun avbrutt av litt kosing. Kanskje babyen er mer sulten? Økedøgn?Trenger kos og nærhet? Stress ned! :-)Anonymous poster hash: b6836...712 Hvordan vet du det, da? Jeg skrev jo at babyen skulle ha dupp - var overtrøtt! Hadde da allerede vært våken for lenge.Alle babyer dupper, du kan jo ikke vite om min trengte dupp kl 19 eller ei, basert på hva dine trengte (merkelig at de aldri trengte dupp kl 19?) Ikke sulten, ikke økedøgn, ikke kos og nærhet. Har forsøkt alt det :/ Anonymous poster hash: 7aabe...7bd
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #4 Skrevet 8. januar 2016 Får dupp.... Vet ikke hva jg skal gjøre, har prøvd alt!? 2 mnd Sover i 1 min, våkner og skriker Anonymous poster hash: 7aabe...7bd Når de er så små er det veldig få som er klar til å legge kl 19... Med mine to satt jeg som regel og amma meir eller mindre hele kvelden fra 18-23. Kun avbrutt av litt kosing. Kanskje babyen er mer sulten? Økedøgn?Trenger kos og nærhet? Stress ned! :-)Anonymous poster hash: b6836...712 Hvordan vet du det, da? Jeg skrev jo at babyen skulle ha dupp - var overtrøtt! Hadde da allerede vært våken for lenge.Alle babyer dupper, du kan jo ikke vite om min trengte dupp kl 19 eller ei, basert på hva dine trengte (merkelig at de aldri trengte dupp kl 19?) Ikke sulten, ikke økedøgn, ikke kos og nærhet. Har forsøkt alt det :/Anonymous poster hash: 7aabe...7bd Sjarmtroll, du. Anonymous poster hash: bd6e5...7d9
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #5 Skrevet 8. januar 2016 Kolikk? Økedøgn? Det er kjempevanlig at babyer har en periode på kvelden der de styrer, og ingenting er bra. Trenger ikke være kolikk heller.Tøff periode når de er så små. Du må regne med at hele kvelden går med til babyen. Og må nesten prøve deg frem for å se hva som fungerer. Jeg ble en periode så desperat at jeg satte småen i vippestol foran TV. Tilby mat hele tida. Trygghet. Prøve å svøpe ham inn i et teppe. Anonymous poster hash: 51e94...671
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #6 Skrevet 8. januar 2016 Får dupp.... Vet ikke hva jg skal gjøre, har prøvd alt!? 2 mnd Sover i 1 min, våkner og skriker Anonymous poster hash: 7aabe...7bd Når de er så små er det veldig få som er klar til å legge kl 19... Med mine to satt jeg som regel og amma meir eller mindre hele kvelden fra 18-23. Kun avbrutt av litt kosing. Kanskje babyen er mer sulten? Økedøgn?Trenger kos og nærhet? Stress ned! :-)Anonymous poster hash: b6836...712 Hvordan vet du det, da? Jeg skrev jo at babyen skulle ha dupp - var overtrøtt! Hadde da allerede vært våken for lenge.Alle babyer dupper, du kan jo ikke vite om min trengte dupp kl 19 eller ei, basert på hva dine trengte (merkelig at de aldri trengte dupp kl 19?) Ikke sulten, ikke økedøgn, ikke kos og nærhet. Har forsøkt alt det :/ Anonymous poster hash: 7aabe...7bd Tror du og trenger å sove, så du ikke er så gretten mot folk som svarer deg ordentlig Anonymous poster hash: 073c2...4f1
*Miss Marple* Skrevet 8. januar 2016 #7 Skrevet 8. januar 2016 Alle mine barn har hatt perioder hvor de har vært våkne og utilpass om kvelden. Det eneste man kan gjøre er å bære, bysse og tilby mat iblant. Og så plutselig en kveld sovner de uten gråt og styr 😊 hold ut, det blir bedre.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #8 Skrevet 9. januar 2016 jeg brukte å ta babyen i vogna å gå en tur når hun sutret sånn og var overtrøtt i den alderen. prøvd det? Anonymous poster hash: 89c46...236
MarianeA Skrevet 9. januar 2016 #9 Skrevet 9. januar 2016 Overtrøtt og sikkert overstimulert. Noen barn trenger ro for å sove, og vil da ikke bysses,koses eller holdes, synges for, ammes eller alt man gjør for å roe ned. Noen minutter for seg selv er noen ganger det som skal til.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #10 Skrevet 9. januar 2016 Overtrøtt og sikkert overstimulert. Noen barn trenger ro for å sove, og vil da ikke bysses,koses eller holdes, synges for, ammes eller alt man gjør for å roe ned. Noen minutter for seg selv er noen ganger det som skal til. Var forsøkt det og uten hell. Sovnet 0030, våken igjen 0230, men da ble det sovet helt til 0640. Så det er bra. Anonymous poster hash: 7aabe...7bd
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #11 Skrevet 9. januar 2016 jeg brukte å ta babyen i vogna å gå en tur når hun sutret sånn og var overtrøtt i den alderen. prøvd det? Anonymous poster hash: 89c46...236 det er -20 her. Anonymous poster hash: 7aabe...7bd
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #12 Skrevet 9. januar 2016 Alle mine barn har hatt perioder hvor de har vært våkne og utilpass om kvelden. Det eneste man kan gjøre er å bære, bysse og tilby mat iblant. Og så plutselig en kveld sovner de uten gråt og styr hold ut, det blir bedre. Ja, det er sånn det er.. Anonymous poster hash: 7aabe...7bd
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #13 Skrevet 9. januar 2016 Får dupp.... Vet ikke hva jg skal gjøre, har prøvd alt!? 2 mndSover i 1 min, våkner og skriker Anonymous poster hash: 7aabe...7bd Når de er så små er det veldig få som er klar til å legge kl 19... Med mine to satt jeg som regel og amma meir eller mindre hele kvelden fra 18-23. Kun avbrutt av litt kosing. Kanskje babyen er mer sulten? Økedøgn?Trenger kos og nærhet? Stress ned! :-)Anonymous poster hash: b6836...712 Hvordan vet du det, da? Jeg skrev jo at babyen skulle ha dupp - var overtrøtt! Hadde da allerede vært våken for lenge.Alle babyer dupper, du kan jo ikke vite om min trengte dupp kl 19 eller ei, basert på hva dine trengte (merkelig at de aldri trengte dupp kl 19?) :)Ikke sulten, ikke økedøgn, ikke kos og nærhet. Har forsøkt alt det :/Anonymous poster hash: 7aabe...7bd Tror du og trenger å sove, så du ikke er så gretten mot folk som svarer deg ordentlig Anonymous poster hash: 073c2...4f1 Aner ikke hva du prater om, hårsår eller? Anonymous poster hash: 7aabe...7bd
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #14 Skrevet 9. januar 2016 Kolikk? Økedøgn? Det er kjempevanlig at babyer har en periode på kvelden der de styrer, og ingenting er bra. Trenger ikke være kolikk heller.Tøff periode når de er så små. Du må regne med at hele kvelden går med til babyen. Og må nesten prøve deg frem for å se hva som fungerer. Jeg ble en periode så desperat at jeg satte småen i vippestol foran TV. Tilby mat hele tida. Trygghet. Prøve å svøpe ham inn i et teppe. Anonymous poster hash: 51e94...671 Har hatt kolikk, roet seg. Men da var det skrik i 15 t hver dag ++. Anonymous poster hash: 7aabe...7bd
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #15 Skrevet 9. januar 2016 Helt vanlig at dagene er ustabile i den alderen. En natt sover de nesten rundt, den neste er det party. Alle mine fem har vært urolige på kvelden. Har ammet omtrent sammenhengende fra 19-23. Selv om barnet har trengt en dupp kl 19 frem til nå, er det ikke sikkert det trenger det lenger (eller akkurat i går). Med så små barn kan man like godt gå ut fra at alt kan skje. Anonymous poster hash: fcdc6...f2b
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #16 Skrevet 9. januar 2016 Får dupp.... Vet ikke hva jg skal gjøre, har prøvd alt!? 2 mnd Sover i 1 min, våkner og skriker Anonymous poster hash: 7aabe...7bd Ørebetennelse? Anonymous poster hash: 97a63...f2c
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #17 Skrevet 9. januar 2016 Får dupp.... Vet ikke hva jg skal gjøre, har prøvd alt!? 2 mnd Sover i 1 min, våkner og skriker Anonymous poster hash: 7aabe...7bd Når de er så små er det veldig få som er klar til å legge kl 19... Med mine to satt jeg som regel og amma meir eller mindre hele kvelden fra 18-23. Kun avbrutt av litt kosing. Kanskje babyen er mer sulten? Økedøgn?Trenger kos og nærhet? Stress ned! :-)Anonymous poster hash: b6836...712 Hvordan vet du det, da? Jeg skrev jo at babyen skulle ha dupp - var overtrøtt! Hadde da allerede vært våken for lenge.Alle babyer dupper, du kan jo ikke vite om min trengte dupp kl 19 eller ei, basert på hva dine trengte (merkelig at de aldri trengte dupp kl 19?) Ikke sulten, ikke økedøgn, ikke kos og nærhet. Har forsøkt alt det :/ Anonymous poster hash: 7aabe...7bd Stress ned kjære deg, og ikke gå så i forsvarposisjon når noen misforstår spørsmålet. Jeg tenkte også at du skulle legge henne for kvelden, men hvis det kun er dupp så skjønner jeg litt bedre at du lurer. Får babyen rapet etter amminga? Det var problemet her en god stund, hun våknet fort etter jeg la henne ned. Når hun fikk rapet gikk det bedre. Ellers så kan det jo være at hun endrer soverytme, det skjer nesten hver uke her. Ingen rutiner enda, plutselig kan hun være våken 4-5 timer i strekk. Litt sutrete, ja. Mest sannsynlig overtrøtt også, men når hun ikke vil sove tross alt kosing, byssing og vugging i verden, så kan man ikke tvinge henne. Har godtatt at det er sånn det er med en så liten en. Min er også 2 mnd, så jeg føler med deg. Hadde vært fint med faste sove og spise-tider, men det kommer snart det og :-) Anonymous poster hash: 1b03d...0f9
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #18 Skrevet 9. januar 2016 😂😂 Noen trenger duppen mer enn babyen😄 PS. Når klokka nærmer seg midnatt så kan du vel si at du prøver å legge babyen for natten.. Anonymous poster hash: 6817c...1a1
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #19 Skrevet 9. januar 2016 Vi måtte rett og slett ut på kjøretur når babyen ikke sovnet etter 8 våkne timer. Overtrøtt delux, handlet ikke om at vi som foreldre skulle ha barnefri, men at ungen plagdes og hadde behov for å sove. Sovnet på 3 minutter, kjørte en liten stund og lurte ham tilbake i sengen. Anonymous poster hash: 7487e...e3e
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #20 Skrevet 9. januar 2016 Da er babyen våken. Dere sitter å koser. Anonymous poster hash: 402fa...709
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #21 Skrevet 9. januar 2016 Da har nok babyen hatt behov for en dupp for lenge siden, og er overstimulert og overtrøtt. Anonymous poster hash: 6c0dd...227
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #22 Skrevet 9. januar 2016 Får dupp.... Vet ikke hva jg skal gjøre, har prøvd alt!? 2 mndSover i 1 min, våkner og skriker Anonymous poster hash: 7aabe...7bd Når de er så små er det veldig få som er klar til å legge kl 19... Med mine to satt jeg som regel og amma meir eller mindre hele kvelden fra 18-23. Kun avbrutt av litt kosing. Kanskje babyen er mer sulten? Økedøgn?Trenger kos og nærhet? Stress ned! :-)Anonymous poster hash: b6836...712 Hvordan vet du det, da? Jeg skrev jo at babyen skulle ha dupp - var overtrøtt! Hadde da allerede vært våken for lenge.Alle babyer dupper, du kan jo ikke vite om min trengte dupp kl 19 eller ei, basert på hva dine trengte (merkelig at de aldri trengte dupp kl 19?) :)Ikke sulten, ikke økedøgn, ikke kos og nærhet. Har forsøkt alt det :/Anonymous poster hash: 7aabe...7bd Tror du og trenger å sove, så du ikke er så gretten mot folk som svarer deg ordentlig Anonymous poster hash: 073c2...4f1 Aner ikke hva du prater om, hårsår eller? Anonymous poster hash: 7aabe...7bd Omg............ Anonymous poster hash: 073c2...4f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå