Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #1 Skrevet 8. januar 2016 Her er mine: -tunika -tights -bolero! -yogabukser -Weightless bukser!! Anonymous poster hash: 459cb...727
steinbukk30 Skrevet 8. januar 2016 #2 Skrevet 8. januar 2016 Haremsbukse One-piece Sånne fleeceaktige jakker med dyremotiv, f.eks ulv
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #3 Skrevet 8. januar 2016 Vet ikke om noen plagg jeg syns er fæle i seg selv, men reagerer på noen håpløse kombinasjoner: Magetopp og trange tights på tjukke folk (er tjukk selv altså - og det er ikke galt i seg selv, men å henge flesket på utstilling er jeg imot.) Glamorøse glitrende ballkjoler uten stropper og høyhælte sko på damene på Idrettsgallaen. Terese Johaug og Marit Bjørgen kan ikke gå i sånt. De støvler i vei over scenen med holdning som en bryggesjauer. Joggesko og småsko ute i snøen. Bunader med pervo tilbehør, som pumps i stedet for bunadsko, eller boblejakke i en hysterisk farve i stedet for cape. Dress eller smoking kombinert med converse eller sportssko. Skjørt og joggesko sammen Anonymous poster hash: 32b32...156
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #4 Skrevet 8. januar 2016 Haremsbukser. Ingen kler det. Joggebukser. Burde vært forbudt. Begge disse bør i det minste kun brukes innen husets fire vegger. Anonymous poster hash: 56595...904
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #5 Skrevet 8. januar 2016 Treningstights som dagligantrekk. Grusomt. Oversized strikkejakker med indianermønster. Alt av parkaser/anorakker/jakker med ekte pels. Pels forøvrig. Pelsvest...grøss! Saggebukser/boyfriendjeans på jenter med mye kropp. Minikjole a la Sophie Elise og Linni. Sportsluer, typ Bjørn Dæhlie osv. Anonymous poster hash: 393b2...15b
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #6 Skrevet 8. januar 2016 Haha, sportsluer ja, passer ikke i hverdagen nei 😂 Anonymous poster hash: 459cb...727
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #7 Skrevet 8. januar 2016 Stringtruse!!! Anonymous poster hash: 14620...69e
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #9 Skrevet 8. januar 2016 Capribukser! Anonymous poster hash: ca515...5b3
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #10 Skrevet 8. januar 2016 Weightlessbukse Anonymous poster hash: 9b358...ce2
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #11 Skrevet 8. januar 2016 Weightlessbukse Anonymous poster hash: 9b358...ce2 Hva er det? Anonymous poster hash: d7fde...966
Blondzilla Skrevet 8. januar 2016 #13 Skrevet 8. januar 2016 Bolero!!! Kitten heels Billige selskspskjoler i polyester med vaffelsøm på ryggen, ofte fra Nelly.com Sånn polyester som ser ut som sånn dykkedraktstoff Fleece Poncho Tunika Capribukser!!! Ingen over ingen ved siden
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #14 Skrevet 8. januar 2016 Hva er egentlig så ille med capri/knebukser? Anonymous poster hash: 6f25c...49a
Gjest Antarctica Skrevet 8. januar 2016 #15 Skrevet 8. januar 2016 Dongerishorts som er klippet så korte at lommene stikker ut nedenfor buksebena.
Blondzilla Skrevet 8. januar 2016 #16 Skrevet 8. januar 2016 Hva er egentlig så ille med capri/knebukser? Anonymous poster hash: 6f25c...49a Det er absolutt ingen som kler det. Kutter benet på feil sted så man ser kort og merkelig ut. I kombinasjon med crocs er det helt uslåelig.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #17 Skrevet 8. januar 2016 Hva er egentlig så ille med capri/knebukser? Anonymous poster hash: 6f25c...49a Det er absolutt ingen som kler det. Kutter benet på feil sted så man ser kort og merkelig ut. I kombinasjon med crocs er det helt uslåelig. Amen til det!! Crocs og capri, grøss... Anonymous poster hash: 459cb...727
Kjerringa med agurken Skrevet 8. januar 2016 #18 Skrevet 8. januar 2016 Bolero!!! Kitten heels Billige selskspskjoler i polyester med vaffelsøm på ryggen, ofte fra Nelly.com Sånn polyester som ser ut som sånn dykkedraktstoff Fleece Poncho Tunika Capribukser!!! Ingen over ingen ved siden Jaja, mitt tøy er vel ditt verste mareritt. Majoriteten er lange kjoler(for det meste i bomull), de fleste med vaffelstrikk bak for å få plass til framdelene, og mange forskjellige boleroer og cardiganer til. Moderne er det vel ikke, men jammen meg får jeg mange kommentarer om at kjolene er nydelige☺️ Så lenge jeg er fornøyd så kan enkelte nymotens spirrevipper ha på seg sitt eget tøy og andre sitt. Da blir alle fornøyde! Selvsagt er ikke alt tøy like pent, men det viktigste er at man føler seg vel. Det å gå naken er ikke et reelt alternativ for de aller fleste (i alle fall ikke om vinteren)😛
Himmel og hav Skrevet 9. januar 2016 #19 Skrevet 9. januar 2016 Alt med dyreprint. Enda verre: dyreprint og bling. Legg til pelskant, så har du kindereggversjonen av stygt.
Elsker livet Skrevet 9. januar 2016 #20 Skrevet 9. januar 2016 Bolero!!! Kitten heels Billige selskspskjoler i polyester med vaffelsøm på ryggen, ofte fra Nelly.com Sånn polyester som ser ut som sånn dykkedraktstoff Fleece Poncho Tunika Capribukser!!! Ingen over ingen ved siden Her har jeg flere altså. Følte meg litt truffet. Elsker capribukser om sommeren. Liker ikke å vise for mye hud, men blir for varmt med bukse.
Gjest Antarctica Skrevet 9. januar 2016 #21 Skrevet 9. januar 2016 Bolero!!! Kitten heels Billige selskspskjoler i polyester med vaffelsøm på ryggen, ofte fra Nelly.com Sånn polyester som ser ut som sånn dykkedraktstoff Fleece Poncho Tunika Capribukser!!! Ingen over ingen ved siden Her har jeg flere altså. Følte meg litt truffet. Elsker capribukser om sommeren. Liker ikke å vise for mye hud, men blir for varmt med bukse. Ikke noe å bry seg om. Kle på deg caprien og si "alt kler den smukke" høyt til speilet tre ganger før du går ut av rommet, så gjelds ikke denne lista mer.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #22 Skrevet 9. januar 2016 Jeg greier ikke ha så mye sterke meninger om hva andre har på seg. Jeg har en del meninger om hva jeg selv kler og ikke kler, og kan grøsse av tanken på å gå i noen av de plaggene/kombinasjonene. Men så lenge andre er fornøyd med det de går i så er det svært sjeldent jeg reagerer så lenge klærne er noenlunde hele og rene. Anonymous poster hash: b10bb...d3a
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #23 Skrevet 9. januar 2016 :-D Her fant jeg mye av min garderobe beskrevet, gitt! Eeeelsker tunika og tights! Haremsbukser og yogabukser er også favoritter :-) Så glad for at jeg gir blanke i hva andre syns. Anonymous poster hash: 45e43...25b
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #24 Skrevet 9. januar 2016 Forresten søkte jeg opp de weightless buksene som jeg ikke visste hva var - de var jo kule! Stilig på de som kler det. :-) Anonymous poster hash: 45e43...25b
liniss - mamma til tre små Skrevet 9. januar 2016 #25 Skrevet 9. januar 2016 He he... tightser og tunikarr evt lange skjorter/gensere/cardigans er det eneste jeg eier!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå