Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #1 Skrevet 8. januar 2016 Her har man barn i alder 1-13 år, som selvfølgelig sover og våker til forskjellige tider. Og en mann som for tiden er arbeidsledig og nesten alltid er hjemme. Får jo ikke anledning til å onanere uten å bli oppdaget? Ikke kan man tar det i senga og det er ganske lytt på badet :S Anonymous poster hash: 56cf1...4da
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #2 Skrevet 8. januar 2016 Kjøp deg en vanntett vibrator og ta den med deg i dusjen. Med dusjen på og høy musikk til, er det ingen som hører deg 👍 Reddet meg i jula, da svigers bodde hos oss i to uker 😂 Evt under dyna på rommet på lav hastighet hvis mannen sitter på et rom et stykke unna. Lykke til, orgasme er viktig! Anonymous poster hash: e147b...3f8
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #3 Skrevet 8. januar 2016 Kjøp deg en vanntett vibrator og ta den med deg i dusjen. Med dusjen på og høy musikk til, er det ingen som hører deg Reddet meg i jula, da svigers bodde hos oss i to uker Evt under dyna på rommet på lav hastighet hvis mannen sitter på et rom et stykke unna. Lykke til, orgasme er viktig! Anonymous poster hash: e147b...3f8 Vi har ikke musikk i dusjen, men kan lukke begge dørene og la vannet renne. Takker for tips Anonymous poster hash: 56cf1...4da
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #4 Skrevet 8. januar 2016 Sparedusj? Sett på hard stråle og la orgasmen komme. Anonymous poster hash: 72821...748
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #5 Skrevet 8. januar 2016 Hvorfor må du onanere hvis mannen alltid er hjemme? Kjøp deg en som bråker lite. Jeg bruker mine i senga. Anonymous poster hash: fa139...306
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #6 Skrevet 8. januar 2016 Hvorfor må du onanere hvis mannen alltid er hjemme? Kjøp deg en som bråker lite. Jeg bruker mine i senga. Anonymous poster hash: fa139...306 Jeg får aldri orgasme når jeg har sex med mannen... Har kjøpt en "stille" variant, men de bråker for det :S Kan ikke ligge ved siden av mannen og holde på med vibrator :S Anonymous poster hash: 56cf1...4da
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #7 Skrevet 8. januar 2016 Hvorfor må du onanere hvis mannen alltid er hjemme? Kjøp deg en som bråker lite. Jeg bruker mine i senga.Anonymous poster hash: fa139...306 Jeg får aldri orgasme når jeg har sex med mannen... Har kjøpt en "stille" variant, men de bråker for det :S Kan ikke ligge ved siden av mannen og holde på med vibrator :S Anonymous poster hash: 56cf1...4da Hvorfor? Anonymous poster hash: a8b27...043
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå