Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #1 Skrevet 8. januar 2016 Siden du hadde studert og ikke jobbet det siste året... Hva hadde du gjort da for å tjene opp grunnlag eller hva det heter? Holder det med vikartimer for eksempel? Hvor mye? Liker ikke å søke jobb og lyve om graviditeten. Anonymous poster hash: 07e05...02d
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #2 Skrevet 8. januar 2016 6 av de 10 siste mnd må man ha jobbet. Vikar teller også. Anonymous poster hash: 33f1b...e9e
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #3 Skrevet 8. januar 2016 Siden du hadde studert og ikke jobbet det siste året... Hva hadde du gjort da for å tjene opp grunnlag eller hva det heter? Holder det med vikartimer for eksempel? Hvor mye? Liker ikke å søke jobb og lyve om graviditeten. Anonymous poster hash: 07e05...02d Hvor mye kommer an på hvor mange penger DU trenger. Jo mer du jobber jo mer får du. Anonymous poster hash: d9034...de5
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #4 Skrevet 8. januar 2016 Jeg søkte ekstrajobb og fortalte om graviditeten etter å ha jobbet noen måneder. Sånn måtte det bare bli. Jeg måtte være egoistisk. Nå trengte jeg ikke en fulltidsjobb da, så det er lett å erstatte meg med andre studenter. Forøvrig har man jo rett på fødselsstipend fra lånekassen også. Anonymous poster hash: 8fe9f...453
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå