Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #1 Skrevet 8. januar 2016 Vi fikk ikke bhg - plass til gutten vår født i desember. Men har fått en fantastisk dagmamma, kjempe flink og gutten vår ser ut til å stortrives der 😊. Denne dagmammaen tilbyr kun fulle plasser og fordi vi viste at hun var dyktig, så tok vi det, selv om vi aldri trenger mer enn 2-4 dager i uka da min mann jobber turnus og har en del fri i ukedagene. Så kommer det vi er uenige om. Jeg mener han burde ha gutten hjemme med seg de dagene han har fri, eller i det minste levere seint og hente tidlig dersom han har ting han må gjøre. Han mener at gutten skal være hos dagmammaen som vanlig (dvs 7.30-16.00) fordi vi tross alt betaler for det og fordi han har godt av å være sammen med andre barn. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: 6205e...821
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #2 Skrevet 8. januar 2016 Noe midt i mellom, kanskje. Anonymous poster hash: 26793...4c1
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #3 Skrevet 8. januar 2016 Er han 12-13 mnd? Da har han det nok best hjemme med far når han kan. Høres egoistisk ut av han å ville være alene hjemme når han har fri. Anonymous poster hash: ee8b6...b6c
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #4 Skrevet 8. januar 2016 At du har rett og mannen din er lat. Anonymous poster hash: 995db...c6a
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #5 Skrevet 8. januar 2016 En ettåring skal selvsagt være hjemme når dere har muligheten til det. mannen din er dørgende LAT! Anonymous poster hash: 2a0aa...66a
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #6 Skrevet 8. januar 2016 Jeg tenker at mannen din er helt på jordet! Barnet ble 1 år i desember? Argumentet om lek med andre barn hadde vært viktig om barnet var 3 eller 5 år, men overhodet ikke for en ettåring. Argumentet med at dere "tross alt betaler for det" gidder jeg ikke kommentere en gang så teit er det. Han er lat er han, og vil heller ha fri enn å være sammen med ungen sin. Anonymous poster hash: ae9db...6eb
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #7 Skrevet 8. januar 2016 Han er 13 mnd. Mannen min er ikke egentlig lat, gjør veldig mye hjemme, vasker og styrer når han har fri. Får ikke gehør for mitt syn. Han tenker at gutten har godt av å sosialisere seg med andre barn og at fordi de fleste på hans alder går full tid i bhg, så er det greit for han å være fulltid hos dagmamma. Blir vel egentlig litt lei meg på guttens vegne. Hadde jeg hatt mulighet, hadde jeg blitt overlykkelig over å kunne fått ekstra tid med sønnen min. Leit at ikke pappaen tenker det samme 😯. Men bare så det er sagt, han er super - pappa når de først er sammen og han er en pappa -gutt av dimensjoner. Anonymous poster hash: 6205e...821
TinaK 1990 Skrevet 8. januar 2016 #8 Skrevet 8. januar 2016 En blanding tenker jeg. Ikke veldig fornøyd barnet hvis han/hun er der til sporadiske tider slik at dagmammas rutiner etc ikke blir en naturlig ting eller at dagene blir "rotete". Bedre med hele dager og heller fri de dagene dere er hjemme.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #9 Skrevet 8. januar 2016 Bli enig om en fridag minst annenhver uke, og litt kortere dager når han har fri, noen annet er jo meget spesielt!! Ville nok heller levert i 9 tiden og hentet 14.30-15 kanskje. Anonymous poster hash: 56a46...cef
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #10 Skrevet 8. januar 2016 Det er bevist gang på gang at så små barn har det best med sine foreldre!! Så en mellomting må du klare å argumentere frem. Google det og du vil finne mye om temaet. Anonymous poster hash: f74a4...866
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #11 Skrevet 8. januar 2016 Jeg har jobbet som dagmamma å jobbet i barnehage å det er ingen tvil om at ettåringene også har glede av å være med andre barn på samme alder. Jeg ville heller levert sent og hentet tidlig. Anonymous poster hash: 09886...697
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #12 Skrevet 8. januar 2016 Tragisk om dere leverer hele dagen om dere har fri. Maks 9-15. Hva skal man med unger om man frivillig setter de bort 9 timer når man ikke må. Hadde kasta ut mannen om han gjorde noe sånt Anonymous poster hash: bf37c...20d
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #13 Skrevet 8. januar 2016 Er definitivt ikke enig med mannen din! Hadde blitt fly forbannet hvis barnet ble levert 07.30 på en dag som det var mulighet til litt avslapping. Og så litet som barnet er da..... Anonymous poster hash: 1de78...709
februarprins2013 Skrevet 8. januar 2016 #14 Skrevet 8. januar 2016 er enig med deg her, og litt med far, gutten kan være hos dagmamman,men ikke fra 730-16 når han har fri, men fra 10-14 for eksempel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå