Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #1 Skrevet 8. januar 2016 Noen som har vært på disse hotellene? Har reservert på sunwing Alcudia, men må innrømme at jeg synes det er litt dyrt.. Ser at det er sklier på de andre hotellene, er det det på sunwing Alcudia? Og hvordan kommer meg seg til en barnevennlig strand fra cala Bona? Kom gjerne med tips! Lollo&bernie er (dessverre) et kriterie! Eller andre sånne "bamseklubber" hvor de har ansatte som snakker skandinavisk.. Sklier og show på kvelden. Og restauranter og småshopping i gåavstand fra hotellet.. Anonymous poster hash: ce313...a3d
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #2 Skrevet 8. januar 2016 Vært på sea Club , elsket det skal bestille tur dit igjen i år Anonymous poster hash: 04b53...95c
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #3 Skrevet 8. januar 2016 Takk! Var det vannsklier der? Og hvordan er området utenfor hotellet? Lett å finne spisesteder? Hi Anonymous poster hash: ce313...a3d
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #4 Skrevet 8. januar 2016 Har vært på Sea Club, og det er det dårligste familiehotellet jeg har vært på. Anonymous poster hash: dcfe4...6e3
Førstemann Skrevet 8. januar 2016 #5 Skrevet 8. januar 2016 Vært på begge. Cala Bona er finest hotell, men laaaangt til Strand. Trivdes bedre på Sea Club. Kortere vei til strand og større utvalg i restauranter.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #6 Skrevet 8. januar 2016 SEA club var Ok,men ingen sklie.Kalde basseng når jeg var der-i mai! Anonymous poster hash: 5f689...063
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #7 Skrevet 8. januar 2016 Ingen sklie kort vei tii alle spise steder . Men du som hadde dårlig opplevelse av sea Club , hva var galt ? Anonymous poster hash: 04b53...95c
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #8 Skrevet 8. januar 2016 cala bona ja er stykke til strand men vis går gjennom byen tar det maks 5-20 min til den andre ok strand + mat og tilbudene er mye bedre i cala bona en på alcudia var bare dårlig resturanger der som serverte middels til lavt nivå på maten . bode på sunwing hotellet der veldig fornøyd aldri mer alcudia . Anonymous poster hash: 0c370...017
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #9 Skrevet 8. januar 2016 cala bona ja er stykke til strand men vis går gjennom byen tar det maks 5-20 min til den andre ok strand + mat og tilbudene er mye bedre i cala bona en på alcudia var bare dårlig resturanger der som serverte middels til lavt nivå på maten . bode på sunwing hotellet der veldig fornøyd aldri mer alcudia . Anonymous poster hash: 0c370...017 5-10 min sku stå Anonymous poster hash: 0c370...017
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #10 Skrevet 8. januar 2016 Jeg likte meg veldig godt på Sea Club. Største og eneste ulempen er at de ikke var flinke til å informere om aktiviteter på hotellet. Anonymous poster hash: 98028...612
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #11 Skrevet 8. januar 2016 Samme her , rakk en bursdag tii en av disse dyrene som gutten var med på masse fine basseng , leke områder . Så herlig strand Anonymous poster hash: 04b53...95c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå