Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #1 Skrevet 8. januar 2016 Jeg har det sete her : https://www.google.no/search?q=besafe+izi+kid+x3+isofix&prmd=ivmn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjwpMeV9prKAhWhqXIKHWrcDG8Q_AUIBygB#imgrc=70_e7htTi3qgiM%3A Den svarte bøyla som er ved beina ( den som skal helt inn til seteryggen) Har oppdaget at deg går an å dra den helt ut. Skal det være sånn ? Har ikke tenkt over det før. Anonymous poster hash: 3ec19...981
Stina <3 Skrevet 8. januar 2016 #2 Skrevet 8. januar 2016 Den skal være sånn ja. Om du snur setet med kjøreretningen skal du ta vekk bøylen.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #3 Skrevet 8. januar 2016 Den skal være sånn ja. Om du snur setet med kjøreretningen skal du ta vekk bøylen.Ok takk Hi Anonymous poster hash: 3ec19...981
Fandens Oldemor Skrevet 8. januar 2016 #4 Skrevet 8. januar 2016 Helt på siden, men vi har også et slikt sete. Husker du hvilke kg det passer til? Evt. høyde?
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #5 Skrevet 8. januar 2016 Helt på siden, men vi har også et slikt sete. Husker du hvilke kg det passer til? Evt. høyde?Er 0-18 kg hvertfall høyde vet jeg ikkeHi Anonymous poster hash: 3ec19...981
Fandens Oldemor Skrevet 8. januar 2016 #6 Skrevet 8. januar 2016 Helt på siden, men vi har også et slikt sete. Husker du hvilke kg det passer til? Evt. høyde?Er 0-18 kg hvertfall høyde vet jeg ikkeHi Anonymous poster hash: 3ec19...981 Takk!
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #7 Skrevet 8. januar 2016 Også et spørsmål utenfor, men når er setet for lite med tanke på hodet? Hvor høyt kan hodet være i forhold til setet før det anses som for lite? Anonymous poster hash: 1c624...ed7
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #8 Skrevet 8. januar 2016 Også et spørsmål utenfor, men når er setet for lite med tanke på hodet? Hvor høyt kan hodet være i forhold til setet før det anses som for lite? Anonymous poster hash: 1c624...ed7 Setet er for kort når selene begynner å gå bak skuldrene/mot ryggen. Anonymous poster hash: 4d075...31b
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #9 Skrevet 8. januar 2016 Den skal være sånn ja. Om du snur setet med kjøreretningen skal du ta vekk bøylen. Det går ikke å snu et Kid sete, det er rent bakovervendt. Er det et Combi sete kan det snus. Anonymous poster hash: 4d075...31b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå