Gå til innhold

Spm.ang besafe izi kid sete.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har det sete her : https://www.google.no/search?q=besafe+izi+kid+x3+isofix&prmd=ivmn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjwpMeV9prKAhWhqXIKHWrcDG8Q_AUIBygB#imgrc=70_e7htTi3qgiM%3A

Den svarte bøyla som er ved beina ( den som skal helt inn til seteryggen)

Har oppdaget at deg går an å dra den helt ut. Skal det være sånn ? Har ikke tenkt over det før.

Anonymous poster hash: 3ec19...981

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den skal være sånn ja. Om du snur setet med kjøreretningen skal du ta vekk bøylen.

Skrevet

Den skal være sånn ja. Om du snur setet med kjøreretningen skal du ta vekk bøylen.

Ok takk :)

Hi

Skrevet

Helt på siden, men vi har også et slikt sete. Husker du hvilke kg det passer til? Evt. høyde?

Skrevet

Helt på siden, men vi har også et slikt sete. Husker du hvilke kg det passer til? Evt. høyde?

Er 0-18 kg hvertfall :) høyde vet jeg ikke

Hi

Skrevet

Er 0-18 kg hvertfall :) høyde vet jeg ikke

Hi

Takk! :)
Skrevet

Også et spørsmål utenfor, men når er setet for lite med tanke på hodet? Hvor høyt kan hodet være i forhold til setet før det anses som for lite?

Anonymous poster hash: 1c624...ed7

Skrevet

Også et spørsmål utenfor, men når er setet for lite med tanke på hodet? Hvor høyt kan hodet være i forhold til setet før det anses som for lite?

Anonymous poster hash: 1c624...ed7

Setet er for kort når selene begynner å gå bak skuldrene/mot ryggen.

Anonymous poster hash: 4d075...31b

Skrevet

Det går ikke å snu et Kid sete, det er rent bakovervendt. Er det et Combi sete kan det snus.

Anonymous poster hash: 4d075...31b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...