Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #1 Skrevet 8. januar 2016 I dag satt toåringen å perlet med sånne perler som er større enn disse vanlige, mindre perlene. Plutselig så jeg at hun beveget munnen som om hun hadde noe der, og så svelget hun. Hun svelget slik at det så ut som om hun spiste noe, men hun hadde ikke mat ser. Jeg mistenker derfor at hun svelget en perle. Det var ingen hoste eller noe, så hvis hun har svelget en perle, har den nok gått rett ned i spiserøret. Men burde jeg kontakte lege for dette? Tarmene er jo små i forhold til voksne, men en slik perle skal vel kunne passere greit gjennom allikevel? Hvis noen ikke vet hvilke perler jeg mener, så er de vel en halv centimeter bred og ca. åtte mm høy. Anonymous poster hash: f0815...190
gale damen Skrevet 8. januar 2016 #2 Skrevet 8. januar 2016 Den kommer nok ut på baksiden, skal du se..
Mammatassar Skrevet 8. januar 2016 #3 Skrevet 8. januar 2016 Hm, mye rart som kan gå gjennom tarmene da. Men skjønner at du ble bekymret, de perlene er ganske store. Skulle tro barnet får vondt i magen i morra hvis den stopper opp?
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #4 Skrevet 8. januar 2016 Gi det et par dager, så kommer den ut bakveien. Niks problem. Anonymous poster hash: 2bc8e...9f6
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #5 Skrevet 8. januar 2016 Det er ganske stort hull i sånne Hama-perler, så både luft og tarminnhold skal komme seg gjennom om den nå skulle sette seg fast. Ville ventet noen dager og sett om den kommer ut. Vær oppmerksom på magesmerter og pustebesvær selvsagt Anonymous poster hash: a634e...4b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå