Gå til innhold

Oppevlde rasisme i dag, og ble veldig redd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, sånn helt uten videre begynte en norsk mann i 50 årene å skrike på meg og sa blant annet at jeg skal dra tilbake dit jeg kommer fra. Er jo født i Norge, så ble ganske provosert. Videre begynte han å true meg med at han tilhørte en spesifikk gjeng. Ble veldig lei meg og egentlig ikke spesielt redd før jeg kom meg hjem. Gråt selvsagt hele veien hjem, fordi jeg følte meg så krenket der han skrek til meg foran 20 personer uten at jeg fikk noen sa noe. Er det skikkelig pysete av meg å gråte? Har jo kommet meg over det nå, men driver å reflekterer litt over det som skjedde i stad. Fikk jo liksom litt sjokk da han bare helt uten videre begynte å spy ut hatytringer mot en tilfeldig forbipasserende.

Anonymous poster hash: 66f51...949

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke pysete å gråte pga en sånn ubehagelig opplevelse. Det er derimot både pysete og hårreisende at ingen av de rundt brøt inn. Leit at du måtte oppleve noe sånt. Og leit at flere opplever det. Skulle ønske alle kunne ta litt ansvar sammen og sørge for at disse rasistiske idiotene fikk svar på tiltale.

Håper det går bra med deg :)

Skrevet

Selvsagt er det ikke pysete av deg å gråte. Reaksjonen kommer ofte etterpå, og jeg kan tenke meg at det var en forferdelig opplevelse.

Det som opprører meg mest er at 20 mennesker kunne stå og se på dette uten å reagere. Hvordan i alle dager er det mulig? Jeg blir lei meg på dine vegne og flau på vegne av tilskuerne.

Håper du får en god helg, og at karma kommer og biter den gale mannen i ræva!

Skrevet

Huff

Skjønner godt at du gråt. Så forferdelig :(

Stor klem til deg

Anonymous poster hash: c7812...2e1

Skrevet

Takk for støttende svar😊 Det skal sies at det var en annen norsk mann i 40 årene som spurte om det gikk bra med meg på vei hjem, og han var kjempe støttende og utrolig snill.

Hi

Anonymous poster hash: 66f51...949

Skrevet

Fy faen, at ikke jeg var der! Hadde hudflettet ham til han ikke visste oppned på sine egne meninger lenger!

Anonymous poster hash: 84244...cb0

Skrevet

Man forlanger jo stadig at innvandrere eller muslimer skal ta avstand fra det noen helt andre har gjort, bare fordi de har felles opprinnelse eller religion...

Så på vegne av oss såkalt etnisk norske: Unnskyld.

Mannen er en idiot. Jeg beklager at ingen talte din sak. Jeg håper og tror jeg hadde gjort det selv.

Anonymous poster hash: 42fa9...444
Gjest Antarctica
Skrevet

Syns egentlig du kan anmelde ham for trusler og trakassering.

Skrevet

Anmelde en mann hun ikke aner hvem er?

Anonymous poster hash: d881d...814

Gjest Antarctica
Skrevet

Anmelde en mann hun ikke aner hvem er?

Anonymous poster hash: d881d...814

Ja, du anmelder vel et innbrudd selv om du ikke så tyven?

Skrevet

Så grusomt! Det eneste jeg kan "trøste" deg med er at de fleste IKKE tenker og mener noe slikt! 

Prøv å ikke la det gå innpå deg, det er denne mannen som er riv ruskende gale. 

Anonymous poster hash: 55877...339
Skrevet

Skriv et innlegg på Facebook, del det for alle, da vil folk hjelpe deg å finne denne drittsekken, og er du heldig får du tak i han, anmeld han langt oppi ræva!

Anonymous poster hash: 55b60...5d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...