Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #1 Skrevet 8. januar 2016 Hva er vitsen med ulllongs og genser med fancy mønster osv, sånn som Kari Traa, Johaug osv? Det syns jo ikke, alle har vel andre klær over?? Anonymous poster hash: 124b4...4cc
☆☆☆ Skrevet 8. januar 2016 #2 Skrevet 8. januar 2016 Har ofte ulltrøya som einaste lag innendørs. Kun longs er berre aktuelt heime for min del, men eg har sett fleire tilfeller av longsbruk på butikken.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #3 Skrevet 8. januar 2016 Ta en tur til nærmeste ungdomsskole eller videregående så ser du at jentene bruker disse genserne som eneste lag. Dette er jo populære klær for ungjentene, og om varme gode vinterklær er populært holder vi fred om våre tanker og skjuler våre rynkede panner og er glad de går i ull istedenfor med bar mage Anonymous poster hash: 95f62...3ba
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #4 Skrevet 8. januar 2016 Jeg kan fint gå med en sånn ullgenser eller superundertøygenser som eneste lag jeg, er det noe galt i det? Anonymous poster hash: 661c5...a57
soleia Skrevet 8. januar 2016 #5 Skrevet 8. januar 2016 Det er heilt vanleg å gå med ulltrøye utan noko over. Når ein går tur har eg gjerne berre ulltrøya under, og kler på meg meir når vi stoppar og tek pause. Eg kan og tusle rundt i ulltøyet når me kjem inn att. (- men går ikkje i stillongs på handlesenteret, altså )
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #6 Skrevet 8. januar 2016 Har ofte ulltrøya som einaste lag innendørs. Kun longs er berre aktuelt heime for min del, men eg har sett fleire tilfeller av longsbruk på butikken.nææh! Seriøst? Noen som går i bare longs på butikken! Wow! Jeg hadde glatt gått i joggings, men ulllongsen, nope! Anonymous poster hash: e9214...f57
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #7 Skrevet 8. januar 2016 jeg brukte mye av disse merkevarne før, men syns ikke de er så gode som de er pene, man betaler nok for designet, men skjønner at det er pent, for de er kjempe lekre, selv bruker jeg lanulva eller devold, som passer bedre for min iskalde kropp. disse koster jo også litt, men syns det er bedre kvalitet og mye varmere Anonymous poster hash: ab0b0...9b6
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #8 Skrevet 8. januar 2016 Har ofte ulltrøya som einaste lag innendørs. Kun longs er berre aktuelt heime for min del, men eg har sett fleire tilfeller av longsbruk på butikken.nææh! Seriøst? Noen som går i bare longs på butikken! Wow! Jeg hadde glatt gått i joggings, men ulllongsen, nope! Anonymous poster hash: e9214...f57 Hehe, jeg jobber på et kjøpesenter og vi hadde verdens søsteste gamle dame på shopping i romjulen, i sitt nye sett hun hadde fått i julegave. Hun var sikkert 70 år og vandret rundt på kjøpesenteret i Kari Traa ullundertøysett, longs og genser Made my day! Hun var helt skjønn. Anonymous poster hash: 95f62...3ba
Gjest Muji81 Skrevet 8. januar 2016 #9 Skrevet 8. januar 2016 Ser ingen grunn til å ikke kjøpe fint ulltøy. Kjøper fine bh'er også. Er flere som ser ulltøyet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå