Gå til innhold

provosert abort


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er gravid og veldig ambivalent. Lurer på om det er mulig å få kirurgisk abort eller er det helt slutt på det? Har ikke lyst på en medisinsk abort, det virker så utrolig brutalt samt at det virker som om det tar lang tid før folk kommer seg igjen etterpå. Har hatt kirurgisk abort for mange år siden og syns det var veldig greit,: la meg inn og våknet opp og var ferdig, blødning i bare et par dager etterpå og ingen fare for at det skulle være rester igjen. Dette er vanskelig. Mannen vil gjerne ha barnet men jeg er i tvil. Vi er passert 40 år begge to og har 3 voksne barn samt en 11 åring fra før. Kjennes umulig ut å skulle begynne på nytt nå med små barn, barnehage og oppfølging t langt inn i 60 årene... håper det er noen som kan svare.

 

Anonymous poster hash: 9c113...9d6

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei, jeg tok en kirurgisk abort nå for ett år siden. Legene anbefalte medisinsk, men jeg ønsket virkelig ikke medisinsk.. Så de utfører kirurgiske aborter enda. Har dere tatt et endelig valg?



Anonymous poster hash: 992b5...1ee
Lenke til kommentar

Ja vi har vel bestemt oss for å beholde. Mannen er mere entusiastisk enn meg. Jeg er fortsatt veldig ambivalent og gruer meg fortsatt til å starte på nytt....

 

Anonymous poster hash: 9c113...9d6

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...