Gå til innhold

Tips til gode middagsretter som er lavkarbo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får besøk til uken av en som spiser lavkarbo. Jeg har ikke peiling på hva slags mat man kan lage, og søker god inspirasjon. Hva er dine beste oppskrifter?

Hun kan ikke spise det samme som vi skal, så jeg må ha egne oppskrifter.

Anonymous poster hash: 779d9...312

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Laks med grønnsaker. Kylling med grønnsaker. Hvilket som helst annet rent kjøtt med grønnsaker. Med grønnsaker er det enklest med grønne grønnsaker over jorden, de er det minst karbohydrater i. Med andre ord ikke særlig vanskelig, lavkarbo er ikke synonymt med de ekstreme variantene.

Anonymous poster hash: 8607f...54e

Skrevet

Hva skal dere andre ha da? For å gjøre det enkelt tenk rent kjøtt/kylling med god salat ved. Dressing,rømme,saus osv. Men ville kanskje spurt hva hun ville ha?

Anonymous poster hash: 141ae...f96

Skrevet

Det er snakk om under 20 gram karbohydrater om dagen (inntaket hennes altså). Jeg leter først og fremst etter gode oppskrifter, kjøtt og grønnsaker er kanskje litt kjedelig?

Vi andre spiser kun vegetar, og det blir nok litt kjedelig for henne å spise kun grønnsaker og ikke for eksempel linser, bønner osv.

Skrevet

Det er da ikke noe problem det? Salat med en god salatpose, avocado, ev. Egg, noe nøtter i stedet for linser, ev. ost, tomater, paprika, oljedressing, urter, asparges, ikke noe problem det vel? Lavkarbo er ikke vanskleig.

Anonymous poster hash: 8607f...54e

Skrevet

Det blir jo litt kjedelig å spise salat i en uke. ;)

Skrevet

Veggispizza laget på cottage cheese bunn med masse rødløk, marinerte kikerter og ost. Knallgod :)

Anonymous poster hash: 06e39...f2e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...