Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #1 Skrevet 8. januar 2016 Glad jeg ikke har lett for å legge på meg.. Går max 1 km i løpet av dagen, kan ikke løfte noe. Ennå bare i uke 25. Flere som beveger seg lite i svangerskapet? Anonymous poster hash: 897ed...9c2
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #2 Skrevet 8. januar 2016 Til og fra bilen, rundt i huset, og har forsøkt en 15-20 min rusletur ca annenhver uke. Er gravid i uke 13/14 men har hyperemesis og null overskudd. Begynner å bli litt bedre men etter flere uker i seng/sofa blir jeg utslitt av de minste anstrengelsene. Tok av meg i begynnelsen men er ca på startvekten igjen nå -har generelt ikke lett for å legge på meg. Anonymous poster hash: 01e09...959
TPK Skrevet 8. januar 2016 #3 Skrevet 8. januar 2016 Nesten null. Kraftig bekkenløsning 😔 Må frem med krykker nå, og får stå på handicap-parkering på jobb. Har dessverre lett for å legge pp meg i tillegg. Er 23+4 og har gått opp 8 kg, og da har jeg vært i ganske bra form frem til for noen uker siden. Forventer å bikke 20kg opp.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #4 Skrevet 8. januar 2016 Jeg hadde hyperemesis fra henholdsvis uke 4 og uke 7, så jeg fikk ikke beveget meg stort i mine svangerskap. Spiste jo ikke stort heller da, men klarte å legge på meg 12 kg begge ganger. Merket det ganske godt i beina etterpå da, de var liksom helt slappe og klarte ikke å gå så mye i starten. Anonymous poster hash: 41e1d...806
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #5 Skrevet 8. januar 2016 En liten trøst at det ikke bare er meg. Selv om jeg skulle ønske at dere ikke var i samme situasjon... Og vi skal føde lissom, en maraton av en kraftanstrengelse! Hi Anonymous poster hash: 897ed...9c2
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #6 Skrevet 8. januar 2016 Går tilsammen 1 time for å levere i brgh og 1 time til og fra jobb, samt at jeg har en veldig fysisk jobb. Er i uke 32, men mye bedre form denne gang enn forrige da jeg har vært så mye i bevegelse Anonymous poster hash: e8593...0b5
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #7 Skrevet 8. januar 2016 Bare med hunden ca 2,5 time hver dag. Har litt problemer med bekken og gå i skogen gjør det bedre. Uke 36 nå. Anonymous poster hash: abe78...e8d
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #8 Skrevet 8. januar 2016 Ingenting. Ligger på et mørkt rom 20/24 timer for å ikke spy konstant. Anonymous poster hash: d5e0e...3de
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #9 Skrevet 8. januar 2016 Mindre enn vanlig, men løper 8 km minst én gang i uken. Ble vanskelig nå som det ble så sprengkaldt, så får passe litt ekstra på matinntaket 😑😑 Anonymous poster hash: fe552...668
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #10 Skrevet 8. januar 2016 Jeg hadde store planer om å holde meg aktiv. Er jo bra for både mor, foster og fødsel. Men til ca uke 14 var jeg kvalm og lå rett ut, deretter fikk jeg så vondt i nedre del av magen at jeg ikke klarte å gå. Så ble veldig lite. Men la ikke på meg noe unødvendig, fødsel gikk fint og baby var på snittet i vekt. Man bør være så aktiv man kan, men ikke stress for mye over det hvis det ikke går som man ville. Anonymous poster hash: 6b5e4...1cf
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #11 Skrevet 8. januar 2016 Trente 2-4 ganger hver uke på senter, og løp innimellom sammen mannen. Lange turer i skogen hver uke, var på joggetur dagen før fødsel. La på meg 15 kg, alt var borte 2 uker etter. Veldig takknemlig for at jeg ikke fikk plager og kunne fortsette den aktive livsstilen. Lykke til HI, kommer en tid etter fødsel også Anonymous poster hash: 7bd2e...faa
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #12 Skrevet 8. januar 2016 Løper 5 - 7 km 2-3 ganger i uka. Trener litt styrke innimellom. Akkurat meldt meg på treningskurs for gravide på treningssenter. Gleder meg! 28 uker på vei. Anonymous poster hash: caef1...4ea
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #13 Skrevet 8. januar 2016 Trente 2-4 ganger hver uke på senter, og løp innimellom sammen mannen. Lange turer i skogen hver uke, var på joggetur dagen før fødsel. La på meg 15 kg, alt var borte 2 uker etter. Veldig takknemlig for at jeg ikke fikk plager og kunne fortsette den aktive livsstilen. Lykke til HI, kommer en tid etter fødsel også Anonymous poster hash: 7bd2e...faa Tusen takk, prøver å huske at kroppen blir sprek igjen etter fødsel. Har bekkenløsning, ellers hadde jeg også vært aktiv gravid. Ingen andre plager. Hi Anonymous poster hash: 897ed...9c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå