Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #1 Skrevet 8. januar 2016 å holde mannen hjemme fra jobb i dag. Han spiste nesten ikke frokost og hadde 37,2 i feber. Klaget over at han var pjusk gjorde han også. Venninnen min sender sin mann på jobb selvom han er litt pjusk, men jeg syntes så synd på den stakkars mannen at jeg lot han være hjemme. Hva synes dere? Burde jeg vært hard og sendt han avgårde? Anonymous poster hash: 429bd...44d
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #2 Skrevet 8. januar 2016 Hahahah, funny Anonymous poster hash: ae19a...7c5
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #3 Skrevet 8. januar 2016 GJESP Anonymous poster hash: 6e9fc...0a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå