Gå til innhold

Hva er midjemålet deres?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så stolt her med mine 65cm etter hard trening. Lykkelig!

 

Anonymous poster hash: 2a5cd...455

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!

Og nå skal du feire med å riktig fråtse i DiBere med større midjemål enn du selv har!

For en fest!



Anonymous poster hash: e0db2...80e
Skrevet

60. Det ideale målet på kvinnekroppen (90-60-90 cm)

 

Anonymous poster hash: 5cc95...34e

Skrevet

Trener ikke btw, kun kosthold.

 

 

Anonymous poster hash: 5cc95...34e

Skrevet

Jeg veier 58 kg. Hvor mye veier du?

 

Håper du veier mer enn meg!

 

Anonymous poster hash: 939f8...21b

Skrevet

Jeg har 80 cm på det aller tynneste stedet rundt midjen :(

 

97 cm rundt bryst og samme rundt hofter.

 

Jeg veier 57 kg og er 165 cm høy. Beina mine og armene mine er veldig tynne, så jeg er vel bare ekstremt uheldig med kroppsfasong da. Har heldigvis store pupper. Det er ikke bare fett, det er også beinstrukturen. Brede ribbein.. Æsj

 

Men har sååå komplekser for midjen og magen min. Går bare i svarte topper i et forsøk på å ikke få for mye oppmerksomhet til midjen.

 

Anonymous poster hash: c8175...0b8

Skrevet

83 cm. Da jeg var 63 kg (er 170 cm høy) hadde jeg likevel aldri lavere midjemål enn 76 cm. Eide omtrent ikke fett på kroppen, vare veldig trent. Ikke alle kan få smal midje ;-)

 

Anonymous poster hash: 8a639...bb5

Skrevet

60. Det ideale målet på kvinnekroppen (90-60-90 cm)

 

Anonymous poster hash: 5cc95...34e

I følge hvem?

 

Kjenner få med slike mål. Livmålet på 60 cm er str 32, hvor mange voksne damer kan oppnå det? Det var ikke vanlig tidligere heller. Brystmålet  er ca str 40 og hoftemålet er str. 36. 

 

Lurer på hvor personer med slike mål kjøper klær.

 

Anonymous poster hash: c8577...f51

Skrevet

Var 100 før jeg ble gravid, nå er jeg sikkert 130! 23 uker nå.

 

Anonymous poster hash: 3e235...d08

Skrevet

69 cm

 

Anonymous poster hash: 7d1ed...048

Skrevet

Trener ikke btw, kun kosthold.

 

 

Anonymous poster hash: 5cc95...34e

Samme mål men jeg trener. Så min kropp er iallfall stram og ikke myk-tynn.

 

Anonymous poster hash: d873d...142

Skrevet

 

Trener ikke btw, kun kosthold.

 

 

Anonymous poster hash: 5cc95...34e

Samme mål men jeg trener. Så min kropp er iallfall stram og ikke myk-tynn.

 

Anonymous poster hash: d873d...142

 

Hvorfor er det viktig? Og hvorfor er det viktig å få frem?

 

Anonymous poster hash: c8577...f51

Skrevet

 

 

Trener ikke btw, kun kosthold.

 

 

Anonymous poster hash: 5cc95...34e

Samme mål men jeg trener. Så min kropp er iallfall stram og ikke myk-tynn.

 

Anonymous poster hash: d873d...142

Hvorfor er det viktig? Og hvorfor er det viktig å få frem?

 

Anonymous poster hash: c8577...f51

Det er ikke viktig å få frem men ønsket å svare dumt på et annet idiotisk svar.

 

Anonymous poster hash: d873d...142

Skrevet

63 cm.

 

Anonymous poster hash: 8f3cb...875

Skrevet

Måtte måle, og jeg er 61 cm rundt midjen. Har alltid vært veldig smal rundt livet. Er 174 cm og 55 kg.

 

Anonymous poster hash: 86944...e88

Skrevet

Kjempebra HI! 👍🏻💗

Jeg er 80..MÅ gjøre noe med det 😖

 

Anonymous poster hash: 2b82e...feb

Skrevet

 

60. Det ideale målet på kvinnekroppen (90-60-90 cm)

 

Anonymous poster hash: 5cc95...34e

I følge hvem?

 

Kjenner få med slike mål. Livmålet på 60 cm er str 32, hvor mange voksne damer kan oppnå det? Det var ikke vanlig tidligere heller. Brystmålet er ca str 40 og hoftemålet er str. 36.

 

Lurer på hvor personer med slike mål kjøper klær.

 

Anonymous poster hash: c8577...f51

 

Sånne slanke sylfider som meg handler klær i str 34 i hvilken som helst butikk. Ingen problem! Har du ikke hørt om idealmålene før? Det er mange som er ca 60 cm rundt livet, bare å ta seg en titt rundt omkring. Det har mye med gener og livsstil å gjøre. Jeg forstår at også kvinner med 80 cm midjemål kan finne seg klær.

 

 

Anonymous poster hash: 5cc95...34e

Skrevet

Dumt spørsmål som jeg sikkert burde vite, men hvor måler man egentlig?

 

Anonymous poster hash: 9857d...0d6

Skrevet

 

60. Det ideale målet på kvinnekroppen (90-60-90 cm)

 

Anonymous poster hash: 5cc95...34e

I følge hvem?

 

Kjenner få med slike mål. Livmålet på 60 cm er str 32, hvor mange voksne damer kan oppnå det? Det var ikke vanlig tidligere heller. Brystmålet er ca str 40 og hoftemålet er str. 36.

 

Lurer på hvor personer med slike mål kjøper klær.

 

Anonymous poster hash: c8577...f51

Jeg tenker at det må være relativt vanlig. Jeg har med mine 179 cm disse målene, minus at hoftemålet er litt drøyere, 93 cm, så regner da med at det er mange lavere damer som er mer "petite" og derfor har et lavt midjemål. Klart man finner klær likevel. Bruker stort sett S/36 jeg.

 

 

Anonymous poster hash: 1e08f...3ff

Skrevet

Dumt spørsmål som jeg sikkert burde vite, men hvor måler man egentlig?

 

Anonymous poster hash: 9857d...0d6

Man måler der man er smalest. Hos de fleste vil dette være mellom nederste ribbein og hoftekammen, der det går inn når man bøyer seg til siden . Har man eplefasong eller generelt litt ekstra, evt veldig rett kropp uten kurver, kan det være vanskelig å visualisere midjen. Regelen er da å måle et par cm ovenfor navlen.

 

 

 

Anonymous poster hash: 1e08f...3ff

Skrevet

73 cm.

Er 175 høy og veier 68 kg.

Skrevet

126 cm

 

Anonymous poster hash: 11bb6...851

Skrevet

Jeg er 66.

169 høy og 54kg forøvrig!

 

Anonymous poster hash: f365c...e06

Skrevet

Jeg er 57 cm rundt midjen. Er bare 159 cm høy da.

 

Anonymous poster hash: 82fe8...088

Skrevet

Jeg er 104-63-103. Har timeglass om ikke annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...