Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #1 Skrevet 8. januar 2016 Tenker da på sånn styrete aktiviteter som herjing og lekeslossing / fange hverandre osv. Anonymous poster hash: 5a086...845
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #2 Skrevet 8. januar 2016 Nei faren tror visst 4 åringen er laget av glass å behandler han der etter Herjer jeg med småen så får jeg kjeft for tenk om noe så forferdelig skulle skje som at han slår seg litt.. Samme fyren nekter småen å snurre rundt på golvet for tenk om han ramler! Blir helt galen av han!! Anonymous poster hash: 91085...85d
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #3 Skrevet 8. januar 2016 Tja..nei. Det nærmeste de kommer herjing er når han får sitte på ryggen og pappaen løper og hopper rundt og er "hest". Lekeslossing er ikke samboer typen til. Sønnen er tre år. Anonymous poster hash: ad2be...6c5
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #4 Skrevet 8. januar 2016 Ja. Er ikke noe særlig lekeslåssing, mer at de skal skremme hverandre. Nå er sønnen min kun 3, så herjingen er jo der etter.. Anonymous poster hash: 3f7bd...1b8
Kanutten83 Skrevet 8. januar 2016 #5 Skrevet 8. januar 2016 De kan herje, fange hverandre og kile osv, men ikke lekeslossing, det er ikke lov. Guttene er 8 og 5 år gamle Samme går for jenta på 3 år forøvrig
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #6 Skrevet 8. januar 2016 Guttungen er bare snart 3 år, men jøye meg som han og faren kan herje. Men det har de begge elska omtrent siden fødselen. Var litt redd i begynnelsen redd for at det skulle bli for mye, men de er begge flinke til å si stopp når det blir for mye. Herlig å høre på når de driver på 😊 Anonymous poster hash: c0e4f...8b9
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #7 Skrevet 8. januar 2016 Hva er forskjellen på å herje med gutter og jenter? Er det noe som er forbeholdt far og sønn? Anonymous poster hash: dbf70...bd2
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #8 Skrevet 8. januar 2016 Hva er forskjellen på å herje med gutter og jenter? Er det noe som er forbeholdt far og sønn? Anonymous poster hash: dbf70...bd2 Hjemme hos oss er det ingen forskjell. Tenker det samme om at det liksom er en pappa-greie. Jeg herjer i hvert fall like mye med dem selv Anonymous poster hash: 3f7bd...1b8
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #9 Skrevet 8. januar 2016 Nei. Vi herjer generelt lite, men om det skjer er det gjerne meg og gutta. Anonymous poster hash: a8605...b10
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #10 Skrevet 8. januar 2016 Nei, lite sånt. Pappaen her har de med på skøytebanen, svømmehallen, skibakken, ut i skogen, på sykkeltur osv og får utløp for energi på den måten. Inne er det mer spill, tegning, han leser for dem osv. Ganske rolig inne-pappa dette. Anonymous poster hash: aed2a...f86
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #11 Skrevet 8. januar 2016 Nei, han vil heller kose med mammaen sin ;-) Hverken han eller faren er særlig herjete av seg. Anonymous poster hash: 8e263...135
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #12 Skrevet 8. januar 2016 Her herjes det vilt, med både gutt og jente. De elsker å lekeslåss og "bestiller" det ofte som aktivitet på ettermiddager og i helger, og det ender gjerne med blåmerker både her og der. Anonymous poster hash: 07bfd...e33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå