Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #1 Skrevet 8. januar 2016 Holder dere babyen oppreist inntil? Gynger? Vaier? Eller "humper" lett? Sånn opp og ned litt fort? Jeg har gjort det siste, og fikk beskjed av svigermor å slutte å filleriste ungen... Anonymous poster hash: 35b58...9a7
skinnfilla Skrevet 8. januar 2016 #2 Skrevet 8. januar 2016 Varierer litt, i senga vår ligger hun oppå beina mine og gynger fram og tilbake opp og ned. Når vi går svinger jeg overkroppen, bøyer opp og ned litt eller bare går og tar litt knebøy. Dunker litt på rompa. Hun viser hva hun vil ved å makke seg om jeg stopper😂 Tror nok ikke du på noen måte fillerister ungen din. De liker litt bevegelse. Ta på deg headset med musikk og koble ut svigermor,du😂 På hennes tid skulle jo ungene ligge for seg selv, mat hver3-4 time og på ingen måte "skjemmes bort"😒
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #3 Skrevet 8. januar 2016 Man gjør jo forskjellig ut fra hva baby responderer på. Jeg tenker at man litt ubevisst tilpasser seg responsen fra baby oc at byssingen tilpasser seg unikt. Min eldste gikk jeg og smådunket rytmisk på bleien.. det roet han seg av.. Yngste roet seg av å være tett inntil mens jeg nynnet med litt dyp stemme.. høres sikkert snålt ut men det funket for oss 😄 Anonymous poster hash: 3c99d...0e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå