Gå til innhold

Er det håp for meg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal i bryllupet til venninna mi den 16. Jeg fikk baby med ks for 3,5 mnd siden og har fortsatt "mage". Er 15 kg pluss i forhold til før jeg ble gravid. Kjennes ut som magemusklene er borte... Er det håp for å få redusert magen litt til den 16? Så jeg kanskje slipper spm om når jeg har termin?

 

Mageøvelser? Gå ned? Generelle tips?

 

Anonymous poster hash: 3644b...46c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et kosthold som minimerer luft og oppblåsthet i en uke før bryllupet. Hold inn undertøy hjelper godt på. Kjøp noe nytt som fremhever det du er fornøyd med og skjuler magen litt, så blir det nok bra ;)

 

Anonymous poster hash: 6456a...c70

Skrevet

Kutt litt karbohydrater, spes bakevarer og lyst brød. Hold deg unna sukker (grøvbrød etc er greit) og kullsyreholdige drikker. Da slipper du hvertfall å være oppblåst.

Velg en kjole som er trang over bryste, men som har utfallet der. Mange slike flotte kjoler. Brukte en selv på julebordet når jeg var 3 mnd på vei og veldig synlig mage (var veldig tynn) men ingen merket noe :)



Anonymous poster hash: bf968...a61
Skrevet

Et kosthold som minimerer luft og oppblåsthet i en uke før bryllupet. Hold inn undertøy hjelper godt på. Kjøp noe nytt som fremhever det du er fornøyd med og skjuler magen litt, så blir det nok bra ;)

 

Anonymous poster hash: 6456a...c70

Føler hold inn strømpebuksen bare drar alt det løse på magen fram så den blir enda mer definert?

 

Anonymous poster hash: 3644b...46c

Skrevet

 

Et kosthold som minimerer luft og oppblåsthet i en uke før bryllupet. Hold inn undertøy hjelper godt på. Kjøp noe nytt som fremhever det du er fornøyd med og skjuler magen litt, så blir det nok bra ;)

 

Anonymous poster hash: 6456a...c70

Føler hold inn strømpebuksen bare drar alt det løse på magen fram så den blir enda mer definert?

 

Anonymous poster hash: 3644b...46c

Jeg har på en lett hold inn strømpebukse, så en hold inn singlet eller underkjole. Synes det fungerer bra :)

 

Anonymous poster hash: 6456a...c70

Skrevet

På trinny og susannah programmet må jo noen av damene ha på seg sånn benbukse med høyt liv som holder inn. De får jo en flott figur :-)

 

Anonymous poster hash: ddd38...fbb

Skrevet

Du klarer ikke å slanke deg nevneverdig på 1 uke... Spis mye grønt, sunt, vann, null sukker, chips o.l. Få nok søvn og bevegelse. Dra på Lindex og prøv deg frem i shaping-avdelingen, de har mye bra! Men ta med deg alternativt undertøy i bryllupet hvis du ikke har prøvd det før, det kan føles som du ikke får puste hvis det er for trangt/feil modell. Jeg foretrekker shaping-strømpebuksene med høyt liv, helt opp under armene, haha. Har også en underkjole som er bra.

Skrevet

Viss du ammar og syns dette er viktig så må du passe deg for å kutte alle karbohydrat, iallefall så merka eg stor nedgang i melkeproduksjonen om eg kutta alt av brød, poteter ol. Sjokolade og sukker kan du nok med fordel holde deg unna. Også får du berre minne deg sjølv (og andre om det skulle bli nødvendig) på at det er kun 3,5 mnd sidan du fekk eit barn, og at dette gjerne viser på kroppen ei stund. Og at det går fint til an å ha det kjekt i bryllup med litt mage;-) kjøp deg ein kjole som ikkje fremhever magen, sminke deg fint og kos deg😊

Skrevet

Nå har jeg litt håp:)

 

Veier meg hver morgen for å passe på at vekta ikke skyter i været, har kost meg litt ekstra i jula uten å gå særlig opp. Vekta har vært stabil. Men i dag viste den 1 kg mindre! Droppet juice, brus, sjokolade, potetgull og julekaker i går. Drakk masse vann og knekkebrød istedenfor brød og litt mindre middag. Blir jeg lurt her eller kan jeg rekke gå ned litt?

 

Har i tillegg vært obs på holdning og suger magen inn hver gang jeg husker det, føler meg bedre bare av det.

 

Så i det minste kan kanskje selvtilliten øke:)

 

Anonymous poster hash: 3644b...46c

Skrevet

Vil anbefefale deg å vere forsiktig med å gå ned for fort dersom du ammer. Men uansett.. i tillegg til tipsene over ville jeg fått i meg så lite salt som mulig, siden salt binder van  til kroppen



Anonymous poster hash: 463dc...f42
Skrevet

En sånn "hold in" body - gjerne som går litt nedpå lårene gjør underverker og det føles mye bedre. 



Anonymous poster hash: 7d7b9...993
Skrevet

To ord til deg: RAW FOOD

Utdype? :)

 

Anonymous poster hash: 3644b...46c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...