Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #1 Skrevet 8. januar 2016 Jeg skal gi noen nyfødtklær til et flyktningemottak der det nettopp har blitt født en liten gutt. Fikk så lyst til å pakke inn en liten gave til mammaen også, men litt i tvil om hva.. Noen forslag? Gjerne flere småting? Anonymous poster hash: f923e...e7b
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #2 Skrevet 8. januar 2016 Jeg skal gi noen nyfødtklær til et flyktningemottak der det nettopp har blitt født en liten gutt. Fikk så lyst til å pakke inn en liten gave til mammaen også, men litt i tvil om hva.. Noen forslag? Gjerne flere småting?Anonymous poster hash: f923e...e7b Leosyl og fuktighetskrem, ullammeinlegg, snop, ammetopp eller No klær du finner på salg om du vet ca str:) Anonymous poster hash: 77413...f9b
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #3 Skrevet 8. januar 2016 Ullammeinnlegg er god idé. Varme sokker, vanter, lue, pannebånd el.l. kan jo også være kjekt. Anonymous poster hash: d6c3d...f52
Gjest Kira Skrevet 8. januar 2016 #4 Skrevet 8. januar 2016 Damene på mottaket her blir helt ville når jeg har med meg sjokolade De synes også det er stas med kremer, leppomade (merker selv hvor utrolig tørr luft det kan være på mottak), såpe som lukter godt og nytt undertøy. Det er de tingene jeg hører flere savner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå