Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #1 Skrevet 8. januar 2016 Og hva synes du er enkelt/vanskelig å få solgt? Anonymous poster hash: 8202c...595
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #2 Skrevet 8. januar 2016 Jeg har solgt møbler, interør og barneutstyr på Finn. Synes alt gikk unna fort, men møblene gikk vel fortest. Anonymous poster hash: f8a70...e7d
TPK Skrevet 8. januar 2016 #3 Skrevet 8. januar 2016 Veldig lite. Har gitt bort et hagebord en gang. Har kjøpt vognpose, barneseng og bæresele, det er vel stort sett det. Har tenkt å kjøpe vogn og vugge snart.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #4 Skrevet 8. januar 2016 Barneutstyr. Det meste har gått kjapt, men jeg legger prisene lavt. Anonymous poster hash: 039fd...9df
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #5 Skrevet 8. januar 2016 Har solgt og gitt bort mye på finn.no. Har også kjøpt en god del. Alltid med godt resultat. Mitt råd er å ha så mye relevant info som mulig i annonsen, ta gode bilder + ligge litt lavt i pris, da blir man kvitt det meste. Tenk sesong. Ikke lett å slege fks. ski i mai måned eller badebasseng i oktober. Anonymous poster hash: d5fb6...9f5
amandine Skrevet 8. januar 2016 #6 Skrevet 8. januar 2016 Har både solgt, gitt vekk og kjøpt mye. Har vært uheldig en sjelden gang, nå sist rett før jul hvor jeg kjøpte en veske som viste seg å være en kopi. Den sendte jeg i retur og fikk pengene igjen. Har kjøpt møbler, vesker, smykker, klær, servisedeler. Har solgt møbler, vesker, sko, smykker alt mulig
februarprins2013 Skrevet 8. januar 2016 #7 Skrevet 8. januar 2016 selger : Klær leker baby/barn utstyr filmer cder Synes det meste gikk fort, uten om cdene, det nok nesten 3 uker, de andre 3-5 dager Kjøper : Klær til gutten ( spesielt ull,billigere enn i butikken,vinterdess og vår/høstdress + bunad ) Filmer/tv serier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå