Gå til innhold

Hva selger/kjøper du på FINN.no?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva synes du er enkelt/vanskelig å få solgt?

Anonymous poster hash: 8202c...595
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har solgt møbler, interør og barneutstyr på Finn. Synes alt gikk unna fort, men møblene gikk vel fortest.

Anonymous poster hash: f8a70...e7d

Skrevet

Veldig lite. Har gitt bort et hagebord en gang. Har kjøpt vognpose, barneseng og bæresele, det er vel stort sett det. Har tenkt å kjøpe vogn og vugge snart.

Skrevet

Barneutstyr. Det meste har gått kjapt, men jeg legger prisene lavt. 

Anonymous poster hash: 039fd...9df
Skrevet

Har solgt og gitt bort mye på finn.no. Har også kjøpt en god del. Alltid med godt resultat.

Mitt råd er å ha så mye relevant info som mulig i annonsen, ta gode bilder + ligge litt lavt i pris, da blir man kvitt det meste.

Tenk sesong. Ikke lett å slege fks. ski i mai måned eller badebasseng i oktober.

Anonymous poster hash: d5fb6...9f5
Skrevet

Har både solgt, gitt vekk og kjøpt mye. Har vært uheldig en sjelden gang, nå sist rett før jul hvor jeg kjøpte en veske som viste seg å være en kopi. Den sendte jeg i retur og fikk pengene igjen. Har kjøpt møbler, vesker, smykker, klær, servisedeler. Har solgt møbler, vesker, sko, smykker alt mulig

Skrevet

selger :

Klær

leker

baby/barn utstyr

filmer

cder

Synes det meste gikk fort, uten om cdene, det nok nesten 3 uker, de andre 3-5 dager :)

Kjøper :

Klær til gutten ( spesielt ull,billigere enn i butikken,vinterdess og vår/høstdress + bunad )

Filmer/tv serier

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...