Gå til innhold

Handle med baby? (2 mnd)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er -9, en føles -14. Ifølge yr.no. Går til oppvarmet bil. Ta med baby ut og handle, eller drite i det pga så mange minusgrader? Må jo ut av bilen og inn i butikken og...

 

Anonymous poster hash: ea365...c90

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere må jo ha mat.. Jg hadde gjort det.. Bare legg et teppe over bilstolen på vei inn og ut av butikken. Det luner hvertfall litt i noen sekunder. Parker så nærme som mulig.



Anonymous poster hash: 07f0a...7f8
Skrevet

Dere må jo ha mat.. Jg hadde gjort det.. Bare legg et teppe over bilstolen på vei inn og ut av butikken. Det luner hvertfall litt i noen sekunder. Parker så nærme som mulig. Anonymous poster hash: 07f0a...7f8

Hvor lenge kan teppet være på?

 

Anonymous poster hash: ea365...c90

Skrevet

Du snakker om å gå ute noen meter til og fra bilen? Selvsagt går det bra! De anbefalingene gjelder for det første de minste barna, og for det andre å være ute over lengre tid, f.eks gå tur eller sove ute.

Skrevet

Du snakker om å gå ute noen meter til og fra bilen? Selvsagt går det bra! De anbefalingene gjelder for det første de minste barna, og for det andre å være ute over lengre tid, f.eks gå tur eller sove ute.

er vel 30m til bilen.

 

Anonymous poster hash: ea365...c90

Skrevet

 

Du snakker om å gå ute noen meter til og fra bilen? Selvsagt går det bra! De anbefalingene gjelder for det første de minste barna, og for det andre å være ute over lengre tid, f.eks gå tur eller sove ute.

er vel 30m til bilen.

 

Anonymous poster hash: ea365...c90

Det er ikke noe problem!

Skrevet

Det går selvfølgelig helt fint.

 

Anonymous poster hash: 7cf03...880

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...