Gå til innhold

Er dette sansynlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nylig singel og har kommet nære en kollega og venn som er i samme situasjon. Han flørter, gir meg komplimenter (syns jeg er pen) etc. Men saken er at jeg er 20kg for tung men en kropp som bærer preg av svangerskap som dessverre aldri vil gå bort. Han har ingen barn og eksen hans er slank og stram. Jeg ser også at damer han har kommentert positivt også oftest er ganske slanke, men ikke nødvendigvis "fit".

Jeg kjenner på spenningen mellom oss, men klarer bare ikke å se for meg at han har lyst på meg.

Er det sansynlig?

Anonymous poster hash: 920d4...778
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke alle som tør å innrømme, pga gruppepress (alle kompisene liker tynne) at de liker best damer med litt mer "fluff" ;)

Anonymous poster hash: 7e8f7...20b

Skrevet

Er ikke alle som tør å innrømme, pga gruppepress (alle kompisene liker tynne) at de liker best damer med litt mer "fluff" ;)

Anonymous poster hash: 7e8f7...20b

Litt fluff hadde jeg før barna, det la seg på "heldige" steder og mange menn syns jeg var hot med smalt liv og relativt store hofter og pupper. Nå har jeg mage, såpass at folk tror jeg er gravid.

Skrevet

Ingen perspektiv?

Skrevet

Har alltid vært feit, lat og stygg. Gift er jeg likevel

Skrevet

Ja, sansynligvis ser du betre ut enn du trur (damer gjer ofte det;-)) og mange menn er mindre opptatt av ein fit kropp enn vi trur. (Heldigvis) Lukke til😊

Skrevet

Har alltid vært feit, lat og stygg. Gift er jeg likevel

Også er du sur og vanskeleg i tillegg!!! Skulle tru du var tvillingsøstra mi😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...