Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #1 Skrevet 8. januar 2016 kan legge meg med hodepine, våkne på natten og den er like intens, våkne på mårran uten endringer, og nå har den vært konstant i over 1 uke. fryser som ett uvær, hjertebank. og er svimmel. til og med når jeg ligger er jeg svimmel. sover dårlig, og redd for alt det kan være og hva som kan skje. skal sies at jeg tidligere har slitt med panikk angst. men dette er liksom litt annerledes, har lege time på mandag. noen som har noen trøstende ord i ventetiden ? uff alt man skal bekjymre seg over. inbiller meg det er hjernesvulst eller no. alltid det verste. Anonymous poster hash: efa53...695
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #2 Skrevet 8. januar 2016 Kan det være migreneanfall? Anonymous poster hash: b3184...689
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 8. januar 2016 #3 Skrevet 8. januar 2016 Jeg hadde det slik da jeg manglet D vitamin! Bestill en time hos legen og få alt sjekket
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #4 Skrevet 8. januar 2016 kan legge meg med hodepine, våkne på natten og den er like intens, våkne på mårran uten endringer, og nå har den vært konstant i over 1 uke. fryser som ett uvær, hjertebank. og er svimmel. til og med når jeg ligger er jeg svimmel. sover dårlig, og redd for alt det kan være og hva som kan skje. skal sies at jeg tidligere har slitt med panikk angst. men dette er liksom litt annerledes, har lege time på mandag. noen som har noen trøstende ord i ventetiden ? uff alt man skal bekjymre seg over. inbiller meg det er hjernesvulst eller no. alltid det verste. Anonymous poster hash: efa53...695 Jeg tenker egentlig at det er angst? Bra du skal til lege, det er jo mange fysiske ting du kan sjekke. Jeg har mye spenningshodepine og for meg er det helt vanlig å legge seg med hodepine og våkne med hodepine. Spesielt den uka jeg har mensen. Da kan jeg også føle meg litt svimmel og uvel. Anonymous poster hash: 10e54...b45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå