Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #1 Skrevet 7. januar 2016 Trenger noe gode ord i natten. Har grini i timesvis! Hva skjer!? Anonymous poster hash: d949b...a01
megmegmeg Skrevet 8. januar 2016 #2 Skrevet 8. januar 2016 Første fødsel? Ikke bekymr deg, kommer til å gå helt fint! Sender deg en klem ❤️
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #3 Skrevet 8. januar 2016 Nei altså. Det er jo enda verre, fordet er min 3! Burde jeg ikke glede meg da? Plutselig helt fra meg.. Takk forklem :-) Anonymous poster hash: d949b...a01
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #4 Skrevet 8. januar 2016 Hva gruer du deg til? 💕 Anonymous poster hash: 11f67...af0
megmegmeg Skrevet 8. januar 2016 #5 Skrevet 8. januar 2016 Nei altså. Det er jo enda verre, fordet er min 3! Burde jeg ikke glede meg da? Plutselig helt fra meg.. Takk forklem :-) Anonymous poster hash: d949b...a01 Vanlig å ha litt blandede følelser på slutten av svangerskapet😊. Snakk med lege/jordmor om det om du føler at det kan hjelpe deg å slappe litt mer av ift fødsel og etter fødsel❤️
Blomstogbier Skrevet 8. januar 2016 #6 Skrevet 8. januar 2016 Det er jo fordi du vet hvor jævlig det er
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #7 Skrevet 8. januar 2016 Jeg har 6 uker igjen til min 3. fødsel og gruer meg også veldig. I går hadde jeg store smerter nedi bekkenet/magen, og fikk panikk da jeg kom på at dette var jo ingering i forhold til smertene ved fødselen 😰😥 Dessuten har svangerskapet vært utrolig slitsomt, jeg er så sliten og snart kommer en liten baby 😧 skrekkblandet fryd Forrige svangerskap var lett og uten verken kvalme, bekkenplager eller noe særlig annet, og jeg gruet meg heller ille til fødselen (til tross for marerittfødsel første gang), mens denne gangen har jeg fått "alt" 😓 Gruer meg skikkelig til fødselen nå... 😟 Anonymous poster hash: 6397e...d38
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #8 Skrevet 8. januar 2016 Jeg har 6 uker igjen til min 3. fødsel og gruer meg også veldig. I går hadde jeg store smerter nedi bekkenet/magen, og fikk panikk da jeg kom på at dette var jo ingering i forhold til smertene ved fødselen 😰😥 Dessuten har svangerskapet vært utrolig slitsomt, jeg er så sliten og snart kommer en liten baby 😧 skrekkblandet fryd Forrige svangerskap var lett og uten verken kvalme, bekkenplager eller noe særlig annet, og jeg gruet meg heller ille til fødselen (til tross for marerittfødsel første gang), mens denne gangen har jeg fått "alt" 😓 Gruer meg skikkelig til fødselen nå... 😟 Anonymous poster hash: 6397e...d38 Jeg venter også nummer tre, om 4 uker, og har det på samme måte. Gruer meg ordentlig til fødselen (selv om jeg har hatt "enkle" fødsler), alle vondter før/etterpå, barseltiden, alle utfordringene med liten baby osv osv... Anonymous poster hash: e866b...a1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå