Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #1 Skrevet 7. januar 2016 Rørene på baderommet er frosset (32 minus her) så jeg får ikke dusja ikveld og mest sannsynlig ikke imorges heller. Synes det er drittflaut å dusje på jobb mens masse andre mennesker er i gangene. Men kan ikke gå dit med fett hår, svett og fæl. Hva hadde dere gjort? Dusjet på jobben likevel og heller hadde det flaut? Anonymous poster hash: 271a3...8ed
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #2 Skrevet 7. januar 2016 Jeg hadde dusja på jobb. Er det aldri noen andre som gjør det? Hvor jobber du foresten? Anonymous poster hash: e8462...58a
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #3 Skrevet 7. januar 2016 Dusjet på jobb ja... Hva er flaut med det? Anonymous poster hash: 8470d...3ba
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #4 Skrevet 7. januar 2016 Hadde vasket meg med klut på kroppen. Selv om det er helt uhygenisk ifølge dib. Så hadde jeg freshet opp håret med tørrshampo. Anonymous poster hash: 2938a...aa1
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #5 Skrevet 7. januar 2016 Da hadde jeg dratt tiiiidlig på jobb i morgen og dusjet før resten av gjengen kommer på jobb :-) Anonymous poster hash: 9b393...255
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #6 Skrevet 7. januar 2016 Hadde dusjet på jobb, skjønner ikke hvorfor det skal være flaut? Det er vel flauere å ikke dusje? Anonymous poster hash: c3d3d...176
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #7 Skrevet 7. januar 2016 Hvorfor er det flaut? Det er vel en dør du låser og ingen kan se deg og komme inn? Anonymous poster hash: ccb2c...9f1
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #8 Skrevet 7. januar 2016 Hadde helt klart dusja på jobben ja. Gjorde det en periode selv da vi pussa opp badet vårt. Men nå syns ikke jeg det var spesielt flaut heller da. Kollegaene mine visste at vi pusset opp badet og derfor ikke hadde tilgang på dusj hver dag hjemme. I helgene dusja vi i bøtte ute på terrassen, (sommer) såpa oss inn og skyldte av med vann fra en bøtte. Ungene bada i badebalje ute. Gikk så fint atte. Hvorfor syns du det er flaut å dusje på jobb? Hvis noen lurer så er det vel bare å si at rørene har fryst. Ville syns det hadde vært mer flaut å gå svett på jobb med fett hår liksom. Anonymous poster hash: 93764...9ec
Gjest Minnieropptatt Skrevet 7. januar 2016 #9 Skrevet 7. januar 2016 Jeg hadde vasket håret i vasken på kjøkkenet. Vasket meg under armene og andre steder med en klut. Jeg tror jeg måtte ha brukt 2 kluter da, sånn i tilfelle noen fra DIB plutselig sto i døra....
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #10 Skrevet 7. januar 2016 Hadde flytta. 32- er for kaldt hehe Anonymous poster hash: 4f773...008
Gjest Hercule Poirot Skrevet 7. januar 2016 #11 Skrevet 7. januar 2016 Punkt en må være å få tint opp vannet! Det blir jo skikkelig krise hvis rørene sprekker. Videre hadde jeg helt glatt dusja på jobb. Det er da vel en dør du kan låse? Skjønner ikke hva som er flaut med det.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #12 Skrevet 8. januar 2016 Gått på jobb en halvtime før.. Og dusja Anonymous poster hash: 71c6a...4a3
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #13 Skrevet 8. januar 2016 Jeg hadde vasket håret i vasken på kjøkkenet. Vasket meg under armene og andre steder med en klut. Jeg tror jeg måtte ha brukt 2 kluter da, sånn i tilfelle noen fra DIB plutselig sto i døra.... Eh, du fikk med deg at vannrørene var frosset? Anonymous poster hash: 36203...400
Gjest Minnieropptatt Skrevet 8. januar 2016 #14 Skrevet 8. januar 2016 Jeg hadde vasket håret i vasken på kjøkkenet. Vasket meg under armene og andre steder med en klut. Jeg tror jeg måtte ha brukt 2 kluter da, sånn i tilfelle noen fra DIB plutselig sto i døra....Eh, du fikk med deg at vannrørene var frosset? Anonymous poster hash: 36203...400 Rørene på baderommet var frosset. Regner med at de har rør på kjøkkenet og.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #15 Skrevet 8. januar 2016 Jeg hadde spurt familie/venner om jeg kunne fått låne dusjen hos dem! Blir for travelt å rekke dusje på jobb før vi skal være klar til å jobbe. Anonymous poster hash: 62bb2...69f
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #16 Skrevet 8. januar 2016 Helt klart dusjet på jobb. Hvorfor er det flaut?? Anonymous poster hash: 9ae96...458
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå