Gå til innhold

Stonz?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det så populært? Hva slags egenskaper har de? Til hvor gamle babyer/barn brukes de?

Nytt fenomen for meg dette her som skal begynne på nytt med småtroll ;)

Anonymous poster hash: 31be2...f51

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi de er varme, lettere for små barn å ha på seg enn store og tunge sko dersom de ikke helt har begynt å gå (ute). Brukte det til mine, var veldig greit å ha et godt og varmt alternativ til barna når de kunne være ute litt om vinteren, når sko var for små eller "uhåndterlige" for de små å bruke til å gå med.

Hadde det for 3 år siden, var mer populært før syns jeg. Arvet etter min søster som brukte det på sin datter for 5-6 år siden. Så det har vært populært en stund ;-)

Anonymous poster hash: 36f9e...970

Skrevet

Fantastiske for å holde de små varme på beina når de satt i bilstol eller i bæretøy. Vi brukte de hele tiden. Brukte mest sko når de begynte å gå.

Anonymous poster hash: cfd0d...7fb

Skrevet

Ok, takk for svar. Så det er ikke noe annerledes funksjon enn sånne "fotvotter" som jeg hadde for 9 år siden sikkert da?

Mye nytt som har skjedd på 9 år :D;)

Anonymous poster hash: 31be2...f51

Skrevet

Stonz og fotposer har samme funksjon ja. Stonz har blitt særlig populært de siste årene på grunn av mange fine design, tipper jeg. Hadde det til eldste og fotposer til minste. Begge deler funket fint.

Anonymous poster hash: 6c4e9...8ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...