Gå til innhold

Er du forfengelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker du på hvordan du kler deg og ser ut blandt folk? :)

Anonymous poster hash: 96112...21c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig tenker jeg over hvilke klær jeg tar på, og at jeg skal se presentabel ut, men forfengelig er jeg absolutt ikke. Ekstremt ujålete.

Anonymous poster hash: ca69d...ec5

Skrevet

Selvfølgelig tenker jeg over hvilke klær jeg tar på, og at jeg skal se presentabel ut, men forfengelig er jeg absolutt ikke. Ekstremt ujålete.

Anonymous poster hash: ca69d...ec5

Signerer denne😊

Skrevet

Ja, jeg liker ikke å gå ut døra uten sminke og i joggebukse f.eks. Men jeg bruker lite tid på sminke og skjønnhetspleie hvis det er det du mener.

Skrevet

Eier ikke joggebukser, men burde nok være mer forfengelig enn jeg er. Er ofte jeg ikke orker å ta på lip gloss, neglelakk eller sette opp håret på grunn av minstemanns våkenetter.

Skrevet

Veldig forfengelig. Men nok mer på usynlige ting. Tar veldig godt vare på hud, bruker dyre produkter. Tar også godt vare på håret. Jeg liker å se naturlig ut og som vi vet er det en vanskelig look å få til. Om jeg ikke steller godt med hud og hår ser jeg sliten ut.

De fleste vil si jeg er ujålete men det er mye hemmelig jåling bak et naturlig utseende. 🙊

I klesveien er jeg opptatt av riktig snitt til min kropp (10 kg for mye) men det er ikke dyre klær, jeg bruker en del tid på å finne de riktige klærne og gjør sjelden impulskjøp jeg angrer på.

Anonymous poster hash: 1f54f...5e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...