Gå til innhold

Dere med godt forhold til eksen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har møtt en mann som flyttet fra eksen i våres. De har er veldig godt forhold til hverandre og prater mye sammen men mest om unga. Han sier selv at de er helt ferdig med hverandre og jeg tror han i utgangspunktet.

Men for meg er det merkelig å kunne ha et sånt forhold til hverandre og være helt ferdig.

Andre som har det sånn? Og kan fortelle hvordan det er?

Anonymous poster hash: 1a3bd...926

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har møtt en mann som flyttet fra eksen i våres. De har er veldig godt forhold til hverandre og prater mye sammen men mest om unga. Han sier selv at de er helt ferdig med hverandre og jeg tror han i utgangspunktet.

Men for meg er det merkelig å kunne ha et sånt forhold til hverandre og være helt ferdig.

Andre som har det sånn? Og kan fortelle hvordan det er?

Anonymous poster hash: 1a3bd...926

Etter 6 år har jeg det sånn med min, og det er jeg glad for.

MEN: det er et stort men, for jeg har selv opplevd å gå inn i et forhold med en mann som gikk tilbake til ekskona - ikke mindre enn to, faktisk... To separate forhold med flere år imellom! Begge disse mennene lot seg nærmest manipulere tilbake, ekskones holdt tett kontakt og ringte i øst og vest. Begge menn svor på ære og tro at det var over, men i siste ende er det vanskelig å si nei når moren til barna bruker barna som pressmiddel. Jeg følte meg lurt.

Anonymous poster hash: ecd6e...7fb

Skrevet

Etter 15 år så har jeg et veldig godt forhold til min x. Jeg er den han ringer hvis han og hans samboer krangler. Jeg har vært gift i 10 år med han etter x'n og x'n har hatt den samme samboeren i 13 år.

Vi var alle 4 på skoleavslutninger da vårt felles barn gikk på barne og ungdomsskolen. Vi spleiser på større gaver feirer store dager sammen. Heldigvis har det ikke vært noe sjalusi fra våre "nye"

Hvorfor det ble slutt mellom oss. Vi ble sammen veldig unge. Flyttet sammen veldig tidlig og fikk barn tidlig.var sammen i 7 år, og

plutselig var det som å bo sammen med en bror.

Anonymous poster hash: 76da9...988

Skrevet

Jeg har ikke det selv dessverre, selv om jeg skulle ønske det var litt bedre enn det er.

Men jeg har nylig begynt å treffe en mann som har et usedvanlig nært forhold med sin ekskone. Han har ikke hatt forhold etter henne, så jeg tenker at hvis det blir oss så må vi finne "formen" litt sammen etter hvert. Foreløpig har jeg bare vært positiv til det hele, men ser jo at det kan by på noen utfordringer. De er helt ferdig med hverandre, og har bodd sammen mer som venner de siste årene. Men jeg tenker at her blir veien litt til mens man går også må man bare ha tillit til hverandre.

Anonymous poster hash: cec24...1a4
Skrevet

Jeg er bare kamerat med x en.Vi har ett barn sammen. Ser på han som en bror.og finner han ikke tiltrekkende seksuelt.Jeg trodde ikke det gikk Ann.Men alt er mulig.

Anonymous poster hash: 8689b...cac

Skrevet

Har sånn forhold med x`n. Og jeg kommer aldri til å gå tilbake til han. Men det er bra for barnet vårt at vi kan være venner, for vi har jo ikke alltid vært det.

Anonymous poster hash: df60c...fce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...