Gå til innhold

Cubusbukse i offentligheten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker ikke sånne bukser som i linken, men gode treningstights kan jeg gjerne gå i selv om jeg ikke skal trene. De er gode å gå i!

Anonymous poster hash: 339d4...75f

Det er verre enn Cubusbukser.

Anonymous poster hash: a29f7...30f

Helt enig!

Anonymous poster hash: 2bf6c...b82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er gravid og bruker bare de Cubus buksene eller gravidtights fra Hennes. Hva folk synes om det bryr meg lite.

Anonymous poster hash: 4d606...c80

Skrevet

Jeg liker ikke sånne bukser som i linken, men gode treningstights kan jeg gjerne gå i selv om jeg ikke skal trene. De er gode å gå i!Anonymous poster hash: 339d4...75f

Treningstights i offentligheten er uberharry! Finnes ikke verre spør du meg!Anonymous poster hash: 78e47...403

Det var jo fordi jeg vet noen mener det er helt galt å gå i treningstights jeg nevnte det. Jeg vet mange synes det er stygt og Harry, men jeg bruker det likevell.

Anonymous poster hash: 339d4...75f

Skrevet

Treningstights i all offentlighet ( bortsett til/ fra trening) er verre.

Anonymous poster hash: 58caa...d12

Skrevet

Jeg går ikke med noe annet jeg, får uansett ikke på meg olabukser og jeg hater og bruke sånt uansett. Så gå med hva du selv vil så lenge det ser rent og pent ut. Jeg synes det ser mer slitsomt ut alle de som skal pynte seg som om man skulle på fest hver eneste dag. Folk er forskjellig og sånne enkle svarte buker er da ikke noe i veien med, værre med grå ordentlig joggebukser som aldri har sett innsiden av en vaskemaskin, og de ser jeg titt og ofte :o 

Anonymous poster hash: acc3a...a82
Skrevet

Jeg elsker den buksa, har to😊 den grå blir nok bare brukt hjemme, men den svarte kan jeg dra på butikken med feks. Bruker den ikke hvis jeg ordner meg for å dra på kjøpesenter, cafe eller på jobb. Men får da være måte på forfengelighet! Tror ingen på Rema ser ned på meg 😂

Anonymous poster hash: fe537...b11

Skrevet

Går ikke i annet jeg.

Ikke at noe annet passer meg, men det får nå være så.

Digger de buksene. Gode å ha på og. Endelig noe som passer meg som ikke er "vondt" å gå med :-)

Men nå gir jeg blaffen i hva andre tanker om meg, godt herdet slik ;-)

Anonymous poster hash: 64fbf...2a3

Skrevet

Jada, tripper glatt på butikken i slike bukser. Har bare svarte bukser. Mulig jeg hadde hatt mer problem med andre farger. Vil jo ikke det skal se ut som jeg går i pysjen.

Skrevet

Jeg bruker sånn i svart i offentligheten støtt og stadig :) seinest på kjøpesenteret idag!

Virker ikke som at menn synes den er slaskete iallefall, ble flørtet med av TO forskjellige på samme dag mens jeg gikk i den buksa på kjøpesenteret før jul :P

Anonymous poster hash: eb360...ecf

Skrevet

Jeg får visst fin rumpe i den buksa.:P Den sitter liksom så bra over der😂

Gikk med en sånn bukse til butikken i dag. Kunne godt ha gått på kjøpesenter med det.

Det som gjør det stygt er om man også har en litt genser eller topp på! Iallfall på meg. Ser mye bedre ut med en mitt inntilsittende topp eller genser:)

Jeg går lite med jeans ol. Får store smerter av klær som trykker på feil plass pga revmatisme. Skjørt og kjole går jeg ikke med..

Lurer litt på hva vi som ikke kan gå med jeans ol kan gå med i følge dere "jåler" her inne? Ikke stygt ment, lurer oppriktig! Har vært på jakt etter med perfekte buksa i årevis!

Anonymous poster hash: a1b9f...26c

Skrevet

Jeg får visst fin rumpe i den buksa.:P Den sitter liksom så bra over der😂

Gikk med en sånn bukse til butikken i dag. Kunne godt ha gått på kjøpesenter med det.

Det som gjør det stygt er om man også har en litt genser eller topp på! Iallfall på meg. Ser mye bedre ut med en mitt inntilsittende topp eller genser:)

Jeg går lite med jeans ol. Får store smerter av klær som trykker på feil plass pga revmatisme. Skjørt og kjole går jeg ikke med..

Lurer litt på hva vi som ikke kan gå med jeans ol kan gå med i følge dere "jåler" her inne? Ikke stygt ment, lurer oppriktig! Har vært på jakt etter med perfekte buksa i årevis!

Argh.. Litt VID genser... skulle det stå!!

Skrevet

Det må da være flere enn meg som forlater huset ikledd cubusbukse?? :P

Anonymous poster hash: 66f82...3bf

Ja jeg går lett med joggebukse på butikken også jeg..

Ser ikke problemet.

Anonymous poster hash: 0d0f2...ab9

Skrevet

Treningstights er verre, du skal se bra perfekt ut for at det er pent!

Saggeræv vises godt :P

Anonymous poster hash: 0a0d2...80a

Skrevet

Jeg får visst fin rumpe i den buksa. :P Den sitter liksom så bra over der

Skjørt, kjole og strømpebukse nå på vinteren. Like behagelig, men mye mer påkledd enn joggebukse/slaskebukse.  Det finnes så mange fine hverdagskjoler som er myke og behagelige å ha på seg.

Anonymous poster hash: 4101c...8ce

Skrevet (endret)

Snobberi altså. Folk kan gå med joggebukse og slaskebukse offentlig hvis de vil. Hvem er det som gidder å bry seg om hva andre har på seg.

Nordmenn har blitt noen utrolige snobber de siste 10-15 årene.

Endret av Pobie
Skrevet

Tror ikke jeg er verken jålete eller spesielt snobbete, men er glad for å ikke måtte bruke min til annet enn malebukse nå som jeg ikke er supergravid/nyoperert lenger.

Skrevet

Hehe, har faktisk på meg nå.

Sover i dem å bruker de hjemme :-)

Bruker tights sånn nå til ellers fordi jeg er høygravid, men her på bim er vist det like så ille om ikke værre;) gå med det du liker! Best sånn :-)

Skrevet

Jeg er veldig lite jålete, men går ikke på butikken i disse buksene her.

Jeg har derimot 2-3 stykker til innebruk, og det hender jeg leverer minsten i bhg med denne. Har også brukt den mye på jobb da de er myke og gode og tillater at jeg beveger meg i dem. Plass til ull under og 👍🏻

Jobber i barnehage.

Anonymous poster hash: bca67...91f

Skrevet

Jeg får visst fin rumpe i den buksa. :P Den sitter liksom så bra over der

Skjørt, kjole og strømpebukse nå på vinteren. Like behagelig, men mye mer påkledd enn joggebukse/slaskebukse. Det finnes så mange fine hverdagskjoler som er myke og behagelige å ha på seg.

Anonymous poster hash: 4101c...8ce

Jeg skrev at jeg ikke går med kjole da. Har aldri likt kjole.. Er så langt fra meg som det går an :P

Skrevet

Jeg er ikke enig i at dette er et "tegn" på at nordmenn har blitt mer jålete. Da jeg vokste opp på åtti-tallet var det da ikke vanlig at voksne og barn gikk rundt i "jogge-kose-klær" ute i offentligheten? Det handler ikke om dyre klær, men om å se helt ok ut når man er ute blant folk. Jeg har vokst opp i en veldig lite jålete familie, men å gå med joggebukse på skolen f.eks var helt uaktuelt da.

Anonymous poster hash: b10ba...3c0
Skrevet

Jeg går aldri ut døra i bukser som det der, men har noen til hjemmebruk ja. Men jeg reagerer ikke på at andre går på butikken i sånne bukser av den grunn. 

Skrevet

Nei, det er tv-bukse.

Skal jeg ut døra må jeg ha på gåbort-bukse. 🙊

Anonymous poster hash: 6dee8...ca3

Skrevet

Det gjør jeg lett!Bruker de så si hver dag på jobb i bhg også. Fine og ledige når man krabber rundt på gulvet med unga😊 Er det en ting her i verden jeg ikke bryr meg filla om er hva folk synes om påkledninga mi.

Anonymous poster hash: 9c70b...bad

Skrevet

Har et par sånne, brukte den da jeg var innlagt på sykehuset, og i recovery-fasen. Ellers bruker jeg den nå av og til hvis jeg feks skal løpe en tur til butikken og det er drit kaldt ute, og jeg kan ha en ullbukse under.

Anonymous poster hash: a7e6f...1a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...