Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #1 Skrevet 7. januar 2016 Alle har vel sett, eller har, ett eller flere par av disse herlige cubusbuksene/alladinbuksene. Er det innafor å bruke de på feks senter? Svart nøytral, ikke grå og slaskete Anonymous poster hash: 66f82...3bf
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #2 Skrevet 7. januar 2016 Alle har vel sett, eller har, ett eller flere par av disse herlige cubusbuksene/alladinbuksene. Er det innafor å bruke de på feks senter? Svart nøytral, ikke grå og slaskete Anonymous poster hash: 66f82...3bf Hva slags bukser er det, link? Anonymous poster hash: 360aa...6fb
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #3 Skrevet 7. januar 2016 Alle har vel sett, eller har, ett eller flere par av disse herlige cubusbuksene/alladinbuksene. Er det innafor å bruke de på feks senter? Svart nøytral, ikke grå og slaskete Anonymous poster hash: 66f82...3bf Nei! Anonymous poster hash: f711a...071
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #4 Skrevet 7. januar 2016 Ja. er vel opptil en hver det. Noen kler den bedre enn andre. Som med alt annet tøy Anonymous poster hash: 20419...3d7
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #5 Skrevet 7. januar 2016 Det er en "fin" joggebukse...men ikke noe mer Anonymous poster hash: da648...2c2
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #6 Skrevet 7. januar 2016 Det må da være flere enn meg som forlater huset ikledd cubusbukse?? Anonymous poster hash: 66f82...3bf
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #7 Skrevet 7. januar 2016 Jeg blir så nysgjerrig! Kan dere ikke linke da?? ☺️ Anonymous poster hash: 81647...af9
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #8 Skrevet 7. januar 2016 Altså, folk må jo gjøre som de vil. Jeg kan ikke bestemme hvordan andre folk vil kle seg. Men siden du spør, nei, på ingen måte. Jeg har faktisk en slik selv. Den er deilig å ha på seg, men er uten tvil en daffebukse som jeg ikke knapt går ut med bosset med en gang. Har til og med problemer med å åpne døren når det ringer på om jeg er ikledd den buksen. Du sier at den ikke er slaskete, men det er klart den er slaskete. Det er en skikkelig slaskebukse. Jeg innrømmer at jeg tenker at folk som kler seg slik ikke bryr seg så mye om utseende og stil. Og det er det jo heller ikke alle som gjør, noe de står helt fritt til. Men kom ikke å si at det er en "fin" joggebukse :-) Anonymous poster hash: e56b9...7b3
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #9 Skrevet 7. januar 2016 Gå i hva du vil. Kunne ikke brydd meg mindre hva andre tenker Anonymous poster hash: 7ec87...1c3
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #10 Skrevet 7. januar 2016 https://cubus.com/no/7031115_F990 Anonymous poster hash: e56b9...7b3
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #11 Skrevet 7. januar 2016 Ikke f**n! Finnes ikke styggere plagg. Det må da gå an å dra på seg ei ordentlig bukse. Anonymous poster hash: 14763...230
Mandala Skrevet 7. januar 2016 #12 Skrevet 7. januar 2016 Jeg hadde to sånne før. Elsket dem og selvsagt gikk jeg ut blant folk med dem iblant!
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #13 Skrevet 7. januar 2016 Da jeg var frisk ville jeg sagt nei, hadde ikke gått på senter i sånn med mindre jeg skulle innom på vei fra trening. Nå som jeg har vært syk i mange mnd og ikke klarer å ha på vanlig bukse så går jeg i det hele tiden. Bryr meg fint lite om hva andre mener. Anonymous poster hash: 73d16...358
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #14 Skrevet 7. januar 2016 Jeg liker ikke sånne bukser som i linken, men gode treningstights kan jeg gjerne gå i selv om jeg ikke skal trene. De er gode å gå i! Anonymous poster hash: 339d4...75f
Gjest Sekretøsa Skrevet 7. januar 2016 #15 Skrevet 7. januar 2016 Ja. Var ute blant folk med en sånn senest idag
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #16 Skrevet 7. januar 2016 Så jeg er ikke alene om det hi Anonymous poster hash: 66f82...3bf
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #17 Skrevet 7. januar 2016 Jeg liker ikke sånne bukser som i linken, men gode treningstights kan jeg gjerne gå i selv om jeg ikke skal trene. De er gode å gå i! Anonymous poster hash: 339d4...75f Det er verre enn Cubusbukser. Anonymous poster hash: a29f7...30f
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #18 Skrevet 7. januar 2016 Jeg liker ikke sånne bukser som i linken, men gode treningstights kan jeg gjerne gå i selv om jeg ikke skal trene. De er gode å gå i! Anonymous poster hash: 339d4...75f Treningstights i offentligheten er uberharry! Finnes ikke verre spør du meg! Anonymous poster hash: 78e47...403
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #19 Skrevet 7. januar 2016 Så utrolig mange jålete mennesker det var her da. Jeg har et par av disse buksene selv og bruker de ute blant folk ja. Bryr meg lite om hva andre har på seg og føler ikke at jeg trenger å pynte meg for å være sosialt akseptert heller. Og bare så det er sagt, så legger jeg ikke merke til deg om du går forbi meg i cubusbukse eller acne jeans eller hva du måtte bruke ute i offentligheten. Spiller ingen rolle... men de ferreste legger vel merke til og bryr seg om hva andre har på. Så dere som føler dere må pynte dere for å gå ut med søpla, hvem pynter dere dere egentlig for? Tror mennesker som meg, som ikke er av de overfladiske, som går i komfortable klær og ikke bryr seg om hva andre måtte tenke og mene om dem, generelt er lykkeligere mennesker. Jeg trenger ikke et lass med sminke, smykker, og dyre klær for å føle meg vel nok til å ferdes ute i offentligheten. Deilig å være avslappa. Bukse er bukse! Jeg velger det som er behagelig for meg, og det er ikke trange, stive jeans. Går ikke rundt i ubehagelige klær for andres skyld. Cubusbukser og tights er helt innafor spør du meg. Anonymous poster hash: 79a7e...883
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #20 Skrevet 7. januar 2016 Eg har vore i opptil fleire butikkar i dag. Med svart cubusbukse på. Er veldig gravid då, så har ikkje så veldig mange bukser å velge i. Men kunne gjort det uansett. Direkte stilige blir den nok aldri, men det finst verre ting her i verden enn å ikkje vere stilig kvar gong ein går utanfor døra. Anonymous poster hash: 066e6...4f7
Ladybugg Skrevet 7. januar 2016 #21 Skrevet 7. januar 2016 Det må da være flere enn meg som forlater huset ikledd cubusbukse?? Anonymous poster hash: 66f82...3bf Ja jeg også 😉
steinbukk30 Skrevet 7. januar 2016 #22 Skrevet 7. januar 2016 Har to stk og de har aldri vært utenfor døra. Jeg er ikke jålete, overflatisk eller opptatt av statuseller merker, men er oppdratt til at man kler seg ordentlig når man er ute blant folk. Det handler bare om å se nogenlunde representativ ut.
soleia Skrevet 7. januar 2016 #23 Skrevet 7. januar 2016 Sjølvsagt kan du det. Såg ein kar i rutete flanellpysjbukse på senteret i romjula.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #24 Skrevet 7. januar 2016 Jeg synes akkurat den buksa er veldig stygg!Men egentlig skal jeg bare holde kjeft om akkurat det, fordi jeg går på butikken i hva jeg måtte ønske. Prøver å ikke sprade rundt i ullstilongs da... Anonymous poster hash: 91336...c9d
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #25 Skrevet 7. januar 2016 Har to stk og de har aldri vært utenfor døra. Jeg er ikke jålete, overflatisk eller opptatt av statuseller merker, men er oppdratt til at man kler seg ordentlig når man er ute blant folk. Det handler bare om å se nogenlunde representativ ut. Hva som er ordentlig og representativt kan variere svært mye fra familie til familie, fra boligstrøk til boligstrøk, og fra "klasse" til "klasse". Jeg ser ikke problemet med å skulle gå ut i disse buksene såsant de ikke er ihjelvasket og slaskete. Noen har også kropp som kan se bra ut i slike buksefasonger. Hi, jeg vurderer å skaffe meg en slik bukse. Kommer trolig ikke til å bruke den ute, men det er kun fordi kroppen min slik den er nå ikke helt passer til det. Eller rettere sagt, jeg har ikke helt tilbehør som gjør at jeg kunne brukt dem ute. Men så ut som en suveren kosebukse Anonymous poster hash: b7c29...5ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå