Gå til innhold

Noen her som har økonomiske problemer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker da på større problemer.

Hva slags problemer har dere og hvordan takler dere det?

Trenger å høre fra noen i samme situasjon :(

Anonymous poster hash: 624f5...101

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har rotet det til for meg selv. Har ingen penger på konto, mye gjeld og eier omtrent ingenting

Anonymous poster hash: dde1d...1b2
Skrevet

Har du noen løsning på det framover?

Hi

Skrevet

Har du noen løsning på det framover?

Hi

Ikke noe annet enn å ta meg sammen, og betale ned gjelden min desverre

Anonymous poster hash: dde1d...1b2

Skrevet

Jepp..Har mye gjeld som er vanskelig å få gjort noe med. Eier ikke og alt jeg har av inntekt går til husleie, mat og barn.

Jeg ser ingen løsning og har derfor gitt opp..

Anonymous poster hash: cfa34...3cc

Skrevet

Jeg har hatt. Gikk konkurs pga drift av en bedrift. Det tok meg nesten 15 år å få orden på dette, men i dag har jeg en god økonomi.

Jeg vet hvor jævelig det er å ha økonomiske problemer, men det eneste som nytter er å ta tak i det.

Anonymous poster hash: 22a64...b5a

Skrevet

Nei, ikke nå, men hadde det. Postkasseskrekk, så fikk gjeld til lånekassa. Hadde heldigvis ikke kredittgjeld. Betalte alt i fjor, eier nå hus.

Anonymous poster hash: 29ee0...034

Skrevet

Jeg hadde veldig høy gjeld, bare masse tull som hadde gått til inkasso + fra lånekassen. Endte til slutt med frivillig gjeldsordning via namsmann i 7 år. I oktober var jeg helt gjeldsfri. Hadde angst for å gå i postkassa og for å ta telefonen fordi kreditorene skulle ha tak i meg. Er som 10 kilo er lettet fra skuldrene mine. 

Anonymous poster hash: 3d84c...7b6
Skrevet

Jeg har.. Aner ikke hva jeg skal gjøre. Er heller ikke sikker på hvor mye det egentlig er heller. En plass mellom 3-450000. Pluss lånekassen, men den er "i orden".

Dere som har ordnet opp i gjelda deres, hva gjorde dere? Hvordan gikk dere frem? Og hvordan i det hele tatt få oversikt?

Anonymous poster hash: 8293e...2e4

Skrevet

Nav har en gjelds telefon du kan ringe å få gode råd,ellers er det økonomiske rådgivere i kommunene som kan hjelpe-de sitter ofte på nav.

Anonymous poster hash: 4d5f5...ac1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...